Companii

Vincon Romania a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium

7 nov. 2013 2 min

Vincon Romania a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Vincon Romania, cel mai mare producator de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania, a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium pe segmentul retail. Egregio a inceput sa fie distribuit la nivel national de la mijlocul lunii septembrie.  </strong></p> <p>  </p> <p> In contextul dezvoltarii pietei de vinuri premium si super premium dar si a tendintei de sofisticare a consumatorului roman, Vincon Romania isi completeaza portofoliul de vinuri super premium cu o noua gama – Egregio. Disponibil de la mijlocul lunii septembrie, Egregio a fost primit foarte bine de piata, pana acum fiind distribuite aproximativ 15,000 de sticle de vin.</p> <p>  </p> <p> Expertii Vincon Romania au realizat o gama completa si echilibrata care cuprinde cele mai apreciate soiuri de vinuri rosii – Cabernet Sauvignon, Feteasca Neagra, Merlot si cele mai fine soiuri albe – Muscat Ottonel (2012), vinificat in sec de Vincon pentru prima data in Romania, si Tamaioasa Romaneasca, dulce. In prima parte a lui 2014 gama va fi completata cu trei noi soiuri – Chardonnay (2013), din prima productie de la Vincon, Busuioaca de Bohotin si Rose (2012).</p> <p>  </p> <p> Egregio este varful de gama pe segmentul super premium retail, din care mai fac parte si Oenoteca, Vinoteca, Comoara Pivnitei si Casa Vrancea.  De asemenea, compania este prezenta si pe segmentul super premium Horeca cu gama Ambrosio si Rose Verite.</p> <p>  </p> <p> Numele provine de la "Egregia cum laude" care reprezinta cea mai inalta distinctie academica, iar componenta de „vin contemporan” se regaseste la nivel de design printr-o executie neconventionala a etichetei.</p> <p> <br /> Egregio a pornit dintr-o dorinta de a imbina clasicul cu minimalismul, transformand initiala E in stadiile de evolutie personala si recunoastere suprema a meritelor, prin grade de slefuire si luciu pe un metal pretios. Rafinamentul clasic din logotip este echilibrat si adus in timpurile noastre prin simplitatea grafica data de cele patru benzi dreptunghiulare.</p> <p>  </p> <p> Egregio e un vin al exigentelor care poate satisface gusturile celor mai rafinati bautori de vin si, in acelasi timp, este un vin al zilelor noastre, pentru gusturile consumatorilor de azi, puternic ancorat in contemporan. Acest lucru este sintetizat in sloganul sub care este comunicat noul brand “Egregio. Te recomanda”.</p> <p>  </p> <p> Calitatea deosebita a vinurilor Egregio fost deja recunoscuta, Muscat Ottonel Egregio 2012 fiind medaliat cu argint la Concursul International de Vinuri Bucuresti 2013 si la Bachus 2013, iar Tamaioasa Romaneasca Egregio 2011 cu medalie de aur la Bachus 2013.</p> <p>  </p> <p> Egregio este disponibil la nivel national, la pretul recomandat de 46 de Ron, in supermarketuri si hipermarketuri. </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: