Marketing MarComm Stiri

Vivre are o nouă identitate vizuală. Rebrandingul a fost finanțat de BERD

1 sept. 2020 < 1 min

Vivre are o nouă identitate vizuală. Rebrandingul a fost finanțat de BERD

Reading Time: < 1 minut

Retailerul online Vivre se prezintă, începând de azi, cu o nouă identitate vizuală.  Pentru a construi noua identitate pentru toate cele 9 țări în care compania este prezentă, echipa Vivre a lucrat timp de doi ani în parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

Vivre este, astfel, una dintre cele 60 de companii românești care beneficiază în fiecare an de servicii de consultanță BERD, finanțate de Uniunea Europeană, prin programul Orizont 2020. Din totalul întreprinderilor beneficiare, 73% dintre acestea își cresc cifra de afaceri cu 32%, în timp ce 60% își sporesc productivitatea pe măsură ce se extind.

Până în prezent, BERD a investit 8,8 miliarde de euro în economia României prin intermediul a 449 de proiecte și peste 900 de companii au fost ajutate să se dezvolte prin proiecte de consultanță implementate cu sprijinul BERD.

Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 150.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: