Marketing

Vlad Popovici: Bilant la 15 luni de mandat

29 ian. 2013 2 min

Vlad Popovici: Bilant la 15 luni de mandat

Reading Time: 2 minute

<p> Dupa primele 15 luni de cand a preluat conducerea agentiei, <strong>Vlad Popovici, Managing Director la Kubis</strong>, are cu ce se mandri. Deschiderea unui birou in SUA, dublarea veniturilor companiei, premii la Webstock, Internetics sau Portoroz si castigarea contului Vodafone, unul dintre cei mai ravniti clienti de pe piata din Romania, sunt doar cateva dintre reusitele pe care ni le-a impartasit.</p> <p>  </p> <p> <strong>S-a implinit mai bine de un an de cand esti Managing Director la Kubis. Cum ai resimtit aceasta schimbare in plan profesional si care este lectia pe care ai invatat-o pe parcursul  primului an in aceasta functie? </strong></p> <p> Se implinesc chiar 15 luni de cand am fost oficial numit director la Kubis. Si a fost o calatorie pe cinste pana acum! Practic, fiind primul angajat inca de la infiintarea agentiei, acum cinci ani, pot spune ca am trecut prin toate etapele pana sa ajung la aceasta pozitie. Am muncit mult, iar acum… muncesc si mai mult, dar pasiunea pentru ce fac, colegii mei si rezultatele extraordinare de pana acum fac ca toate lucrurile sa vina natural si placut.  </p> <p>  </p> <p> Cred ca prima lectie si cea mai importanta, a fost sa invat sa deleg mai mult. O mare problema a multor manageri este frica delegarii, acea nesiguranta ca daca nu mai faci tu cu mana ta, totul se va termina nefericit. Ei bine, a fost una dintre cele mai mari provocari dar odata ce ai incredere in echipa ta, atunci lucrurile se termina cu bine. In plus, oamenii sunt responsabilizati, li se da mai mult credit si libertate de a influenta lucruri si de a-si aduce aportul in dezvoltarea companiei.</p> <p>  </p> <p> Un al doilea aspect, si il mentionez pentru ca il consider foarte important, este sa fii / sa inveti sa fii modest. E ceva ce lipseste multora din industrie (si aici cuprind si advertisingul). Cred ca toti ar trebui sa fim mai modesti, sa ascultam mai mult, sa nu mai fim aroganti, sa nu pretindem ca suntem atotstiutori. Mi s-a intamplat de multe ori sa dau credit sfaturilor primite de la clienti si am constat ca impreuna facem o echipa buna si rezultatele sunt excelente.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum a fost anul trecut pentru Kubis? Ce conturi ati castigat? Ce ati pierdut?</strong></p> <p> 2012 a fost poate cel mai bun an pentru Kubis. Cu siguranta suntem in top 3 agentii digitale din Romania, aproape am dublat veniturile, am urcat pe scena la Webstock, Internetics si Portoroz (Slovenia) si am castigat premii valoaroase in industrie. Nu am pierdut niciun client strategic, ba din contra – am castigat unul dintre cei mai importanti clienti de pe piata din Romania: Vodafone.</p> <p> Kubis inseamna un parteneriat pe termen lung si stabilitate, iar cu multi dintre clientii nostri suntem chiar la al 4-lea an de colaborare. Pe o piata atat de dinamica, cred ca asta spune mult despre noi si principalul nostru motto: “clientul este intotdeauna pe primul loc”.</p> <p>  </p> <p> De altfel, Kubis se mandreste cu un portofoliu impresionant de clienti: Vodafone, URSUS Breweries (URSUS, Grolsch, Peroni, Redd’s, URSUS Corporate), Unilever (Dove, Dove Men, Rexona, Clear, Algida, Carte D’Or), Citibank, Toyota, Carrefour, Milupa, carora le multumesc ca au incredere in noi si suntem onorati ca ii avem ca parteneri.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: