VML își consolidează leadershipul cu numiri strategice
Reading Time: 4 minuteVML anunță numirea a trei profesioniști în poziții cheie în cadrul departamentului de Client Service: Atoussa Bassiri și Cosmina Țapliuc se alătură echipei în calitate de Business Director și, respectiv, Head of Digital, iar Mădălina Pațachia este promovată în funcția de Business Director. Aceste numiri strategice reflectă angajamentul VML de a oferi clienților expertiză de top și soluții inovatoare, adaptate la cerințele unei piețe în continuă evoluție.

Atoussa Bassiri, Business Director, aduce cu sine o experiență de 12 ani în advertising, lucrând cu zeci de branduri din diverse categorii, atât globale, cât și locale, printre care Procter & Gamble SEE, Samsung Europe, Beko Global, Mondelez și FrieslandCampina. De-a lungul carierei, a coordonat proiecte importante, de la construcție de brand și dezvoltare de platforme de comunicare, până la repoziționări de brand și consultanță de business.
„Într-o maree de mesaje publicitare, puține sunt cele care rezonează cu adevărat. Nu vindem simple produse, ci emoții, conexiuni umane autentice. Mă alătur VML pentru că aici nu ne mulțumim să vorbim despre conexiuni, ci le creăm cu o putere transformatoare.
VML este un arhitect al experiențelor conectate, un integrator al BX, CX și Commerce. Cred cu tărie că o relație client-agenție solidă este fundamentul oricărui succes. VML cultivă parteneriate bazate pe încredere, transparență și o viziune comună, iar eu mă angajez să consolidez aceste legături. În rolul de Business Director, nu doar voi valorifica parteneriatele existente, ci voi construi alianțe strategice și voi accelera o creștere exponențială. Viziunea mea este clară: să creăm experiențe memorabile care depășesc simpla publicitate și să transformăm fiecare interacțiune într-o poveste de succes. Suntem aici pentru a schimba jocul,” a spus Atoussa Bassiri, Business Director VML.

Cosmina Țapliuc, Head of Digital, are o experiență de 13 ani în industria digitală, acoperind roluri diverse, de la PR Manager la Digital Commerce Manager. În ultimii 8 ani, s-a dedicat coordonării proiectelor digitale și dezvoltării strategiilor digitale locale pentru branduri emblematice precum Coca-Cola și McDonald’s. Pasionată de digital, social media și, mai nou, de inteligența artificială, Cosmina este un storyteller desăvârșit și un partener de conversație captivant.
„Să preiau rolul de Head of Digital la VML este fix genul de provocare care mă motivează, într-un moment de expansiune digitală ce ne stimulează imaginația,” declară Cosmina Țapliuc. „Digitalul nu mai e despre campanii one-shot, ci despre ecosisteme gândite smart, ce integrează experiențele virtuale cu realitatea și cresc business-urile în mod real. Pentru nivelul următor, avem AI-ul de partea noastră – WPP Open AI, ce oferă clienților idei performante, mai rapid, mai inteligent, mai personalizat ca niciodată. Viitorul digital? Îl scriem acum. Let’s go!,” a declarat Cosmina Țapliuc, Head of Digital VML.

Mădălina Pațachia, Business Director Coca-Cola, are o experiență de peste 13 ani în industria publicitară, lucrând cu companii precum The Coca-Cola Company, Netflix, Philip Morris, Unilever, tazz & Freshful by eMAG. De-a lungul carierei, a dezvoltat și implementat campanii 360 la nivel local și regional, îmbinând expertiza în ATL, BTL și digital.
„Poziția de Business Director pentru unitul Coke, proaspăt înființat în cadrul agenției VML, m-a luat un pic prin surprindere; cred că ceva am făcut bine și toată pasiunea pe care încă o mai regăsesc pentru industria publicității a dat roade.
Coke e brandul meu de suflet, e acest love brand de care m-am îndrăgostit încă de când am lucrat pe primul brief în fosta agenție, unde am prins fix perioada “aia” a publicității, când clienții începeau să fie din ce în ce mai curajoși, creativii să fie mai puțin îngrădiți, iar tehnologia începea să-și facă simțită prezența, cât să ne ajute să ne autodepășim și să think bigger & bolder. A fost prima data când am simțit că “There’s no ‘I’ in team” (sună clișeistic acum, I know) și asta m-a ajutat cu timpul, încercând mereu și reușind (mai) mereu să dărâm clasicele ziduri cărora nu le-am înțeles sensul, între CS și creație și client & agenție.
În ziua de azi avem acces la mult mai multe tool-uri, oameni și mai diverși, o forfotă recurentă în jurul nostru cu care trebuie să ținem pasul pentru a fi relevanți, ceea ce nu are cum să nu ajute și mai mult industria creativă.
Scopul acestui unit e de a aduce împreună oamenii cei mai potriviți, expertiza VML pe toate planurile (ATL, digital, experiențial, shopper, ecommerce) și creativitatea echipelor pentru a dezvolta campanii integrate, eficiente și relevante pentru acest brand global și strategic cum este Coke. Am dat startul anul trecut prin campanii despre care mulți au auzit, nu ne oprim aici to the next one and many more to come!, a declarat Mădălina Pațachia, Business Director Coca-Cola.
Despre VML
Rezultată din fuziunea VMLY&R și Wunderman Thompson, VML combină creativitatea cu tehnologia pentru a oferi soluții complete de marketing, consultanță și customer experience. Cu peste 26.000 de angajați în peste 150 de birouri la nivel global, VML se angajează să creeze experiențe memorabile pentru consumatori și să promoveze un mediu de lucru incluziv și orientat spre viitor.
La nivel local, echipa de management VML România este formată din: Mircea Pascu (Chief Executive Officer), Florina Voevod (Chief Financial Officer), Bogdan Teodorescu (Executive Creative Director) Miki Crăciunescu (Strategy Director). Agenția are un portofoliu extins de clienți atât locali cât și de rețea.
ID 352465293 | Consolidation © Adonis1969 | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz