Workshop gratuit de marketing

Ciprian Susanu, Managing Partner al Dare Digital, va sustine pe 14 iunie la Hotel Pullman, incepand cu ora 9:00, un workshop gratuit de marketing.

Experienta profesionala a lui Ciprian Susanu reuneste peste 300 de proiecte si campanii online, derulate pe parcursul a 11 ani.  

Ce face diferenta dintre o campanie ineficienta de marketing si o investitie de succes, cum poate fi anticipata eficienta strategiei in online, cum determini pozitionarea obiectiva a unei companii pe piata, dar si cand sa intrerupi o finantare dezavantajoasa sunt cateva dintre intrebarile care isi vor gasi raspunsul la workshop.

Pe langa o radiografie completa asupra evolutiei marketing-ului digital si insight-uri utile in elaborarea propriei campanii de succes, workshopul ofera unui castigator o analiza completa a prezentei in online a business-ului pe care il reprezinta, ca punct de plecare al viitoarei strategii, dar si posibilitatea unui internship platit in cadrul Dare Digital pentru tinerii aspiranti la o cariera in marketing.

Informatii suplimentare despre workshop, dar si formularul de inscriere sunt disponibile aici

Agentia Dare Digital pune la dispozitia clientilor sai expertiza extinsa in planning si strategie de media digitale, performance marketing, aplicatii mobile, campanii video Youtube si Facebook, audit si consultanta SEO. Agentia face parte din grupul independent de comunicare FRANK.

Portofoliul de clienti ai Dare Digital cuprinde branduri locale si internationale, precum METRO, Farmexpert, Kettler, Divertiland, World Class, Johnnie Walker, Aperol.