Companii Lifestyle Stiri

Wu Xing se repoziționează după 20 de ani. De ce renunță la bucătăria chinezească

2 aug. 2021 2 min

Wu Xing se repoziționează după 20 de ani. De ce renunță la bucătăria chinezească

Reading Time: 2 minute

Wu Xing anunță repoziționarea în întregime a restaurantului după mai bine 20 de ani de la deschidere. Brandul trece de la bucătăria chinezească la cea asiatică.

Noua repoziționare aduce cu sine un rebranding complet, de la logo și slogan până meniu și gust, dar și campanii de comunicare și de marketing adresate publicului larg. Sub sloganul “Unboxing Asia”, noul model de business al companiei orientat către bucătăria asiatică vine la pachet cu reduceri între 30% și 40% la comenzile plasate pe noul site.

Dintre campaniile inedite care vor fi lansate până la finalul anului, se remarcă Luna Asiatică Wu Xing. Începând din august, în plus față de preparatele nou introduse în meniu, clienții Wu Xing vor putea gusta și experimenta cinci culturi gastronomice distincte regăsite pe continentul asiatic, respectiv Indonezia, Japonia, Turcia, Vietnam și India.

“Încă de când am preluat funcția de Director de Marketing în cadrul Wu Xing, am urmărit trendurile și noile comportamente de consum ale clienților din HoReCa. În timp ce îmi mâncam liniștit Noodles Pad Thai-ul, după ce am citit multe studii și prezentarea de pitch a celor de la Line Agency, am decis că este momentul pentru Unboxing Asia. Într-o eră a digitalului, dar mai ales a restricțiilor în ceea ce privește travelling-ul, am descoperit că acum cautăm experiențe originale cu care să evadăm din obișnuit și prin care să descoperim lucruri noi. Astfel, Unboxing Asia traduce noua noastră viziune, aceea de a oferi bucureștenilor și nu numai experiențe gastronomice unice, poziționând în același timp restaurantul ca prima destinație culinară din zona asiatică pe care clienții o pot explora din confortul propriei case.”

Adrian Pașita, Director de Marketing Wu Xing

Printre noile campanii care vor consolida noua imagine a restaurantului se numără Wu Xing Important Products, care se va remarca cu o categorie separată în site și va fi dedicată clienților fideli, cu produse exclusive și prețuri avantajoase.

Noua strategie de repoziționare și, implicit, comunicare Wu Xing urmărește însă mai multe obiective trasate pe termen lung, printre care un serviciu complet de customer care, prețuri competitive, dar fără compromisuri când vine vorba de alegerea ingredientelor de cea mai bună calitate, alături de investiții continue în business și în personal pentru a obține performanța dorită. Nu în ultimul rând, compania urmărește optimizarea în întregime a operațiunilor sale, astfel încât noua schimbare de imagine să se reflecte și în cifra de afaceri.

Contextul pandemic din 2020 a dus la o scădere cu 38% a vânzărilor Wu Xing față de anul precedent, obligând compania să-și regândească modelul de business.

„Într-o piață atât de competitivă și diversificată cum este cea de delivery, este nevoie să te reinventezi constant, în același ritm cu clienții tăi, astfel încât să rămâi relevant pentru gusturile acestora. Strategia de repoziționare a restaurantului nostru reprezintă și începutul unui amplu proces de reorganizare internă, prin care urmărim să rămânem vigilenți la schimbările contextului local și global, astfel încât să putem susține obiectivele trasate pe termen lung, respectiv creșterea numărului de locații din București și, implicit, a numărului de angajați, dar și creșterea financiară a business-ului nostru.”

Cristian Sandru, General Manager Wu Xing

De la deschiderea primului restaurant în București în 1999 și până la finalul anului 2020, Wu Xing a livrat aproximativ patru milioane de comenzi pentru iubitorii de mâncare chinezească, în ultimii ani afiliindu-se și cu agregatoare din zona de delivery.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: