Blog

Ziua Indragostitilor creste si la vanzarile online

14 feb. 2013 < 1 min

Ziua Indragostitilor creste si la vanzarile online

Reading Time: < 1 minut

<p> Vanzarile online in perioada 1-13 februarie au inregistrat o crestere de 42% fata de acelasi interval din 2012, potrivit unui comunicat PayU. Fiind perioada premergatoare Valentine's Day, achizitiile online ale romanilor s-au indreptat in special catre aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri si, intr-o masura mai mica, spre articole vestimentare.</p> <p>  </p> <p> Magazinele online care comercializeaza cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au inregistrat, de asemenea, cresteri de 38%, 35% si, respectiv, 8%, valoarea medie a unei tranzactii pe segmentele analizate fiind de 36 euro.</p> <p>  </p> <p> "Valentine's Day nu este o ocazie de o asemenea anvergura incat sa poata influenta intreaga piata intr-un mod semnificativ. Reprezinta insa o ocazie excelenta pentru companii de a interactiona cu clientii proprii, de a obtine un varf in vanzari intr-o perioada traditional mai linistita", explica Manuela Stoica, PR&Marketing Executive PayU Romania. PayU este lider pe piata romaneasca de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80% din volumul total al Romcard.</p> <p>  </p> <p> In ceea ce priveste evolutia vanzarilor fata de luna ianuarie pentru produsele specifice Valentine's Day, florile au avut o crestere spectaculoasa, numarul tranzactiilor fiind mai mare cu 102%. "In primele zile ale lunii februarie, Floria.ro a inregistrat mai multe comenzi decat toata luna ianuarie. De asemenea, avem cateva sute de livrari programate si pentru data de 15 februarie, de la cei care nu au comandat la timp pentru Valentine's Day", a declarat Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: