Companii Stiri

Cresteri pe piata de optica din Romania

11 aug. 2015 < 1 min

Cresteri pe piata de optica din Romania

Reading Time: < 1 minut

Optical Network, operatorul lantului de magazine OPTIblu si totodata liderul pietei de optica medicala din Romania, anunta o cifra de afaceri de peste 18 milioane lei in primul semestru al anului 2015, in crestere cu peste 33% fata de anul 2014.

 “Cresterea afacerilor in prima jumatate a anului 2015 fata de anul 2014 a fost semnificativa, atat pe divizia de retail (+30%), cat si pe divizia de distributie (+40%) “, declara Raluca Cimpianu, Director Executiv

 “Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri in divizia de retail se datoreaza cresterii traficului de clienti in magazinele Optiblu cu 21% in prima jumatate a anului 2015, fata de perioada similara a anului precedent, precum si cresterii cosului mediu de cumparaturi cu cca. 5%. Structura vanzarilor pe principalele categorii de produse indica orientarea preferintelor clientilor nostri catre produse realizate de producatori recunoscuti la nivel mondial si avand performante ridicate, precum si alegerea unor lentile ce ofera  solutii medicale la standarde inalte. Pentru a raspunde modificarilor de comportament de consum, in continuare vom extinde si diversifica portofoliul de marci si produse in magazinele OPTIblu, adaugand marci de nisa, ce aduc inovatie, design deosebit si functionalitati remarcabile pe piata produselor de optica.”, a mai adaugat reprezentantul Optical Network.

Conform declaratiilor directorului executiv, Optical Network a investit in primul semestru al anului 2015 peste 1 milion  de euro in deschiderea a 5 noi magazine, redesign-ul si renovarea totala a 3 magazine existente, precum si in achizitia de echipamente de laborator si diagnostic moderne. 

Investitii in cuantum similar sunt bugetate si in a doua parte a anului 2015.  Compania vizeaza extinderea retelei de retail cu deschideri de magazine noi, investitii in pregatirea resurselor umane prin programe de training si formare profesionala a angajatilor, dezvoltarea sistemului informatic si de gestiune a vanzarilor pentru divizia distributie, precum si extinderea capacitatilor logistice de depozitare si livrare a marfurilor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: