Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei își propune să schimbe imaginea României prin intermediul unei campanii locale curajoase, The Face of Romania, care îi provoacă pe români să participe activ la conturarea unei imagini mai favorabile a țării la nivel internațional. Campania are ca element central portretele românilor, astfel că, în prima etapă a campaniei, pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o

Care sunt cele mai puternice companii antreprenoriale românești?

Care sunt cele mai puternice companii antreprenoriale românești?

Revista Biz a realizat un nou demers unic în presa de business din România: identificarea companiilor românești cu cea mai mare cifră de afaceri și gruparea acestora pe județe. Rezultatul este prima ediție a anuarului “Antreprenori de România”, un proiect realizat împreună cu UniCredit Bank, dedicat companiilor autohtone cu cele mai mari cifre de afaceri, conform datelor furnizate de Oficiul

Începe CEO Biz Xchange  

Începe CEO Biz Xchange  

După succesul Biz Marketing Xchange și Biz PR Xchange, echipa Biz lansează CEO BIZ Xchange, un experiment unic în România, prin intermediul căruia lideri din companii de top vor petrece o zi într-o altă companie, alături de CEO-ul titular și echipa acestuia. Echipa Biz va facilita, în perioada aprilie – mai 2017 schimburi de experiență și discuții între 10 dintre

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2017. Astfel, pentru al nouălea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie un brand o pot face prin completarea chestionarului din acest link și trimiterea via email la adresa: biz@revistabiz.ro, până la data de 25 aprilie. La fel ca în edițiile anterioare, Top Social Brands va rezulta în urma ponderării a

S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Revista Biz a lansat, în cadrul Social Media Summit București, un nou proiect editorial – Digital Report 2017. Realizat cu sprijinul Zelist Monitor și Screen Native, ghidul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,

Cum se construiește agenția viitorului?

Cum se construiește agenția viitorului?

În această perioadă, schimbarea este cuvântul de ordine în Publicis. Un nou CEO, un nou model de business, un alt fel de agenție, mult mai pregătită să facă față provocărilor prezentului, dar mai ales celor ale viitorului. De la 1 iunie 2017, Publicis va avea un nou CEO în persoana lui Arthur Sadoun, cel care îi succede legendarului Maurice Lévy.

Ediția franceză

Ediția franceză

Este cea mai laborioasă ediție Biz World dintre cele 7 realizate peste hotare. Am avut multe întâlniri într‑un oraș imens, în cea mai rece iarnă din Franța ultimilor ani, dar și o dorință nebună să le facem pe toate! Francezii sunt conștienți de valoarea lor, de tradiția și per­formanța pe care o impun în domeniile în care excelează și nu

Hub-ul creativității pariziene

Hub-ul creativității pariziene

Am fost acasă la creatorii ”The Bear”, cel mai premiat spot publicitar al tuturor timpurilor, în noul cartier general al BETC. În urmă cu câteva luni, BETC, una dintre cele mai creative agenții de publicitate din lume și singura agenție de publicitate din Franța care se menține de 13 ani consecutiv în celebrul The Gunn Report, și-a relocat toate toate operațiunile

Biz World, business la nivel global

Biz World, business la nivel global

La început a fost cuvântul. Un cuvânt aruncat ușor în glumă, într-o ședință de redacție din 2010: internațional. Cum ar fi să scoatem un număr internațional? Dar nu doar despre ceea ce se întâmplă în lume, ci despre cum ceea ce se întâmplă în lume influențează România. Și, mai ales, cum ar fi să realizăm acel număr al revistei acolo,

În culisele La Grande Epicerie de Paris

În culisele La Grande Epicerie de Paris

Printre reportajele programate în săptămâna 23-27 ianuarie, când echipa Biz se va afla la Paris, este și un tur al celebrei La Grande Epicerie de Paris, unul dintre cele mai mari puncte de atracție europene pentru amatorii de rafinament culinar. Situat la parterul Le Bon Marché Rive Gauche, primul magazin universal din lume, fondat în 1852 de  Aristide Boucicaut, considerat