La mulți ani, Biz!

La mulți ani, Biz!

Lucrarea noastră de educare financiar-bancară și de cultură de piață ar fi imposibil să fie dusă la bun sfârșit fără sprijinul susținut al tuturor canalelor mass-media. De 18 ani, ne bazăm pe Biz în acest efort. De Adrian Vasilescu Consultant de strategie la Banca Naţională a României De de 18 ani, revista Biz își face simțită prezența în piața presei

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Networking la puterea Biz

Networking la puterea Biz

Oameni de business, chefi de top, profesioniști din companii și bloggeri au participat la Biz Networking Experience, pentru a afla noutățile pregătite de revista Biz în sezonul de toamnă-iarnă 2017-2018. “Omul gospodar își face vara sanie și iarna car, iar noi, la Biz, pregătim mereu pașii următori. Avem evenimente și proiecte deja cunoscute, dar pregătim și surprize pentru zona de

Când este un lider cu adevărat lider?

Când este un lider cu adevărat lider?

Am întâlnit de-a lungul anilor mai mulți lideri de business, din diverse medii și domenii de activitate și mereu m-am întrebat „ce face un lider să fie cu adevărat lider?”. Am avut șansa să să intervievez manageri din diverse domenii, atât de pe la noi, cât și din afara țării. Mă preocupă subiectul și pentru că leadershipul este un mare

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei își propune să schimbe imaginea României prin intermediul unei campanii locale curajoase, The Face of Romania, care îi provoacă pe români să participe activ la conturarea unei imagini mai favorabile a țării la nivel internațional. Campania are ca element central portretele românilor, astfel că, în prima etapă a campaniei, pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o

Care sunt cele mai puternice companii antreprenoriale românești?

Care sunt cele mai puternice companii antreprenoriale românești?

Revista Biz a realizat un nou demers unic în presa de business din România: identificarea companiilor românești cu cea mai mare cifră de afaceri și gruparea acestora pe județe. Rezultatul este prima ediție a anuarului “Antreprenori de România”, un proiect realizat împreună cu UniCredit Bank, dedicat companiilor autohtone cu cele mai mari cifre de afaceri, conform datelor furnizate de Oficiul

Începe CEO Biz Xchange  

Începe CEO Biz Xchange  

După succesul Biz Marketing Xchange și Biz PR Xchange, echipa Biz lansează CEO BIZ Xchange, un experiment unic în România, prin intermediul căruia lideri din companii de top vor petrece o zi într-o altă companie, alături de CEO-ul titular și echipa acestuia. Echipa Biz va facilita, în perioada aprilie – mai 2017 schimburi de experiență și discuții între 10 dintre

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2017. Astfel, pentru al nouălea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie un brand o pot face prin completarea chestionarului din acest link și trimiterea via email la adresa: biz@revistabiz.ro, până la data de 25 aprilie. La fel ca în edițiile anterioare, Top Social Brands va rezulta în urma ponderării a

S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Revista Biz a lansat, în cadrul Social Media Summit București, un nou proiect editorial – Digital Report 2017. Realizat cu sprijinul Zelist Monitor și Screen Native, ghidul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,

Cum se construiește agenția viitorului?

Cum se construiește agenția viitorului?

În această perioadă, schimbarea este cuvântul de ordine în Publicis. Un nou CEO, un nou model de business, un alt fel de agenție, mult mai pregătită să facă față provocărilor prezentului, dar mai ales celor ale viitorului. De la 1 iunie 2017, Publicis va avea un nou CEO în persoana lui Arthur Sadoun, cel care îi succede legendarului Maurice Lévy.