În culisele La Grande Epicerie de Paris

În culisele La Grande Epicerie de Paris

Printre reportajele programate în săptămâna 23-27 ianuarie, când echipa Biz se va afla la Paris, este și un tur al celebrei La Grande Epicerie de Paris, unul dintre cele mai mari puncte de atracție europene pentru amatorii de rafinament culinar. Situat la parterul Le Bon Marché Rive Gauche, primul magazin universal din lume, fondat în 1852 de  Aristide Boucicaut, considerat

Rendez-vous cu primarul Parisului

Rendez-vous cu primarul Parisului

Se apropie momentul în care echipa Biz se mută la Paris. Timp de o săptămână, în perioada 23-27 ianuarie, jurnaliștii revistei vor realiza a șaptea ediție specială Biz World în Franța. Între întâlnirile programate deja cu CEO și top manageri ai celor mai puternice companii frantuzești se evidențiază cea cu Anne Hidalgo, prima femeie primar a Parisului. Până la întâlnirea

În ianuarie mutăm redacția Biz la Paris

În ianuarie mutăm redacția Biz la Paris

În urmă cu șapte ani am avut un vis! N-am fost primii şi nici singurii! Dar, împreună cu echipa mea, am reuşit să-l transform în realitate! De la frustrarea pornită de la întrebarea ”unde reuşim să găsim interlocutori care să ştie ce se întâmplă exact cu euro, cu Europa, criza şi cu România?“, am găsit în 2010, într-o şedință, răspunsul:

Revista Biz îsi mută redacția în Paris

Revista Biz îsi mută redacția în Paris

Dacă este ianuarie, este Biz World! Este deja o tradiție, pentru al șaptelea an consecutiv echipa revistei se mută într-o mare capitală a lumii pentru a lua pulsul afacerilor care influențeză economia lumii. Timp de o săptămână, jurnalistii Biz merg la Paris, în perioada 23 – 28 ianuarie, pentru al șaptelea număr al revistei realizat integral în afara României. Echipa

Cum a fost la Zilele Biz 2016?

Cum a fost la Zilele Biz 2016?

În urmă cu 15 ani, părea o idee nebunească, fără prea mari șanse de reușită: 5 zile de conferințe, abordând 5 domenii distincte. Astăzi, Zilele Biz reprezintă cel mai puternic eveniment business to business din România. Conferința aduce la un loc cei mai importanți lideri de business, manageri de top și profesioniști care au impus ritmul și tendințele din domeniul

Luni încep Zilele Biz

Luni încep Zilele Biz

Zilele Biz rămâne cel mai important eveniment de business din agenda publică anuală. Un moment de referință în mediul de afaceri din România, seria de conferințe reprezintă atât noi modalități de cunoaștere, cât și de identificare a tendințelor. De luni, 14 noiembrie 2016, redacția echipei Biz se mută la hotelul Novotel din București pentru cea de-a 15-a ediție a Zilelor

Ghidul Biz PR România

Ghidul Biz PR România

În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile căruia se regăsesc prezentate principalele agenții de PR, un instrument util deopotrivă jucătorilor din piață, cât și companiilor care vor să aibă la îndemână un ghid al industriei. Ghidul, ce urmează să fie de acum înainte editat anual, cuprinde

TOP PR România 2016

TOP PR România 2016

Indicatorii de business nu sunt un numitor comun suficient pentru a măsura performanța agențiilor de comunicare din România. Pornind de la această premisă, am dezvoltat un mecanism complex care, an de an, pune în balans rezultatele financiare și cele de imagine.  Pentru al patrulea an consecutiv, am luat în calcul indicatorii care măsoară performanțele de business ale agențiilor de PR

Top PR România se lansează la PR & WEB 2016

Top PR România se lansează la PR & WEB 2016

Ajunsă la cea de-a șasea ediție, PR & WEB 2016, conferința Biz dedicată industriei de PR și comunicare, va avea loc pe 26 octombrie la Hotel Intercontinental din București și va găzdui în exclusivitate lansarea studiului realizat în parteneriat cu Unlock Market Research.   Studiul reprezintă o radiografie a industriei de PR din România ce ia în calcul atât indicatori

Top 100 cele mai puternice branduri românești

Top 100 cele mai puternice branduri românești

Suntem în al șaptelea an de când analizăm evoluția brandurilor românești și, pentru al treilea an consecutiv, continuăm în formula extinsă de top 100 de mărci. Așa cum observam din anii trecuți, criza economică i-a determinat pe români să devină mai pragmatici, să fie mai atenți la valoarea autentică a lucrurilor care îi înconjoară. Astfel, pe acest fond, atenția pentru