Banking mai simplu pe mobil

Banking mai simplu pe mobil

UniCredit Bank lansează facilități noi în varianta actualizată a aplicației sale de Mobile Banking, cu scopul de a le oferi clienților o experiență de utilizare cât mai simplă și mai rapidă. Printre noutăți se numără introducerea portofelului electronic, simplificarea plăților și posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum și activarea funcției Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X. Totodată, clienții

Mihnea Rădulescu va fi noul CEO al UPC România

Mihnea Rădulescu va fi noul CEO al UPC România

Liberty Global anunță schimbări organizaționale ale operațiunilor din Europa Centrală și de Est care includ și filiala din România. Astfel, Robert Redeleanu, în prezent Director General al UPC România și UPC Ungaria, este numit Director General al UPC Polonia începând cu 1 aprilie 2018. De la 1 aprilie 2018, Mihnea Rădulescu va fi noul Director General al UPC România. Mihnea

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au ales să finanțeze proiectul românesc The Pole Society pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. Startup-ul românesc a participat la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, program care se concentrează pe

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Este locul unde se dă tonul în social media din România la fiecare început de an, care îi adună în offline pe cei care scriu istorie în fiecare zi în online. Social Media Summit București, cel mai important eveniment de social media, are loc pe 28 februarie, la ARCUB Gabroveni și de astăzi, te poți înscrie aici pentru participarea la

Investiție de 10 milioane de euro

Investiție de 10 milioane de euro

Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în 6 țări europene, investește 10 milioane de euro pentru dezvoltarea unei platforme digitale.  Până la finalul acestui an, peste 4,5 milioane de euro urmează a fi investite în implementarea platformei integrate de operare în 50 de restaurante noi deschise sau existente din Țările Baltice (Estonia, Letonia și Lituania), Grecia, Malta și România.

131 de înscrieri la Internetics 2017

131 de înscrieri la Internetics 2017

În competiția de anul acesta Internetics au fost înscrise 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri. Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen

Succes global, leadership local

Succes global, leadership local

De două decenii, Avon schimbă lumea femeilor din România, atât prin frumusețe, cât și prin oportunități de carieră. Toate acestea prin construirea unui business solid și inovator, care domină piața de cosmetice din România. Am petrecut trei zile în compania echipei de top management a Avon România & Moldova, prinsă în febra pregătirilor pentru a ce­lebra 20 de ani de

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte

GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că