Investiție de 10 milioane de euro

Investiție de 10 milioane de euro

Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în 6 țări europene, investește 10 milioane de euro pentru dezvoltarea unei platforme digitale.  Până la finalul acestui an, peste 4,5 milioane de euro urmează a fi investite în implementarea platformei integrate de operare în 50 de restaurante noi deschise sau existente din Țările Baltice (Estonia, Letonia și Lituania), Grecia, Malta și România.

131 de înscrieri la Internetics 2017

131 de înscrieri la Internetics 2017

În competiția de anul acesta Internetics au fost înscrise 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri. Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen

Succes global, leadership local

Succes global, leadership local

De două decenii, Avon schimbă lumea femeilor din România, atât prin frumusețe, cât și prin oportunități de carieră. Toate acestea prin construirea unui business solid și inovator, care domină piața de cosmetice din România. Am petrecut trei zile în compania echipei de top management a Avon România & Moldova, prinsă în febra pregătirilor pentru a ce­lebra 20 de ani de

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte

GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că

Creativitatea schimbă regulile

Creativitatea schimbă regulile

Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte speciale, fără a renunța însă la zona offline. Dragoș Bălan, fondatorul agenției, mizează pe combinații inovatoare și creative care aduc cele două zone împreună. Ce însemna pentru GT un proiect acum 15 ani și ce înseamnă astăzi? Cred că răspunsul poate veni din

Curierat în era digitală

Curierat în era digitală

  Sameday Courier împlinește 10 ani de existență pe piața locală de curierat. O decadă presărată de evenimente și de inovații tehnologice. Astăzi, compania este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piață. Acționarii Sameday, Octavian Bădescu și Lucian Baltaru, precum și Dana Gațe, Client Happiness Manager, punctează într-un interviu la triplu câteva dintre cele mai importante repere ale

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking în România realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Media utilizatorilor de programe de tip adblock, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%