Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries

Mihai BarsanMihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries

Varsta: 38 de ani

Experienta in marketing: 15 ani

Mihai Barsan este Vicepresedinte Marketing din 2012. Inainte de a se alatura companiei Ursus Breweries in 2005, a mai lucrat pentru P&G Balkans, Ursus Breweries, SABMiller Europe, SABMiller Slovacia. In prezent, este responsabil de coordonarea strategiei de marketing a marcilor de bere Ursus, Timisoreana, Ciucas, Grolsch, Peroni, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, responsabilitatea directa revenind managerilor marcilor respective. Printre campaniile, la care si-a adus contributia se numara relansarea Ursus cu sticla emboss, lansarile Ursus Cooler, Timisoreana Bruna si Redd’s Cranberry, campania Timisoreana legata de Nationala de Fotbal, campania Ciucas “Relaxare, tata”, campania Ursus 135 de ani. A absolvit Universitatea “Politehnica” din Bucuresti – Chemical Engineering, departamentul de limba engleza si un curs de Executive Marketing la INSEAD. Din 2013 este presedinte al IAA, pozitie din care in toamna anului trecut a fost implicat in organizarea evenimentului “Ziua Publicitatii” si in realizarea studiului “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, in pateneriat cu Deloitte.