Companii Stiri

Premii Flying Blue

7 aug. 2014 2 min

Premii Flying Blue

Reading Time: 2 minute

Grupul Air France KLM a lansat o aplicatie dedicata programului de fidelitate Flying Blue si ii premiaza cu mile bonus si vouchere de reducere pe utilizatorii de Facebook care au calatorit in strainatate, in anul 2013.

Flying Blue este un program de fidelitate lider in Europa in 2014, cu 31 de companii aeriene membre, peste 100 de alti parteneri si cu peste 21 de milioane de inscrisi. Cu cat calatoresc mai mult, cu atat beneficiile membrilor cresc. De fiecare data cand un client isi face o rezervare la Air France, KLM si Tarom, sau la oricare dintre companiile aeriene partenere, castiga Mile Flying Blue. Inscrierea in Flying Blue este gratuita.

In perioada 6-31 august 2014, utilizatorii de Facebook pot participa la campania “Viata este mai dulce cu Flying Blue” si isi pot scana profilurile prin intermediul unei aplicatii speciale, ce poate fi accesata aici.

Utilizatorii pot sa isi selecteze 5 locuri unde au facut check-in pe Facebook in 2013 pentru a crea un videoclip cu cele mai frumoase fotografii realizate in excursiile de anul trecut, acesta putand fi distribuit mai departe prietenilor.

Fiecare utilizator care genereaza un videoclip este eligibil pentru a castiga un premiu, in functie de statutul de membru Flying Blue:

Non membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, au avut check-in-uri eligibile in 2013 (in afara tarii lor de resedintă) si au generat un video, vor putea primi 2000 Mile bonus. Cei care il distribuie mai departe prietenilor de pe Facebook, vor primi un bonus de 500 Mile.

Non membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook dar care nu au avut niciun check-in pe Facebook in 2013 pot castiga 500 de Mile Bonus.

In ambele cazuri, conditia este sa adere la programul Flying Blue pana pe 31 august si sa rezerve cel putin un zbor operat de Air France, KLM sau Tarom pana la sfarsitul anului 2014.

Membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, au avut check-in-uri eligibile în 2013 (in afara tarii lor de resedinta) si au generat un video vor fi eligibili pentru a primi un voucher de 50 EUR pentru zborurile inter-continentale.

Aplicatia a fost realizata patru tari din Europa Centrala: Romania, Ungaria, Cehia si Polonia, de catre agentia digitala full service Carnation Group – part of POSSIBLE. 

Carnation Group are o experienta de peste 16 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA.

Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.

POSSIBLE est o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Serbia, Suedia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: