Primul marketplace din România pentru branduri și influenceri

Agenția digitală Hit Yourself, condusă de Florin Grozea, lansează MOCAPP, primul marketplace din România care ajută brandurile şi agenţiile (de comunicare, de digital, de marketing) să găsească cei mai potriviţi influenceri pentru campaniile lor online, rapid şi cu cele mai bune bugete

Platforma online folosește un sistem de algoritmi bazat pe inteligență artificială și are în portofoliu peste 500 de influenceri: artişti, trupe muzicale, vedete TV, actori, sportivi, modele, bloggeri și vloggeri, micro-influenceri.

”Piaţa de publicitate din România a ajuns la nivelul la care are nevoie de automatizarea campaniilor cu influenceri. Brandurile şi agenţiile au nevoie de rezultate relevante într-un timp cât mai scurt, la bugetele optime. În acest moment, descoperirea și contractarea influencerilor potriviți poate dura și săptămâni, iar modul de lucru este ineficient și nestandardizat – MOCAPP oferă soluții în câteva minute”, spune Florin Grozea, CEO, Hit Yourself.

Dezvoltarea și lansarea MOCAPP a presupus o investiție de peste 50.000 de euro.

Platforma MOCAPP a fost dezvoltată în contextul în care, la nivel global, promovarea online prin influenceri aduce, în medie, rezultate de 5 până la 11 ori mai bune decât publicitatea digitală tradiţională, iar comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical – jumătate dintre utilizatorii de internet nu dau click niciodată pe o reclamă dintr-un banner online . Mai mult, aproape 70% dintre agenţiile americane declară că vor mări bugetele pentru campaniile de influencer marketing în următoarele 12 luni, iar interesul faţă de această strategie de marketing online a crescut semnificativ – doar căutările în Google după termenul “influencer marketing” s-au majorat cu 325% din 2016 în 2017 .

Cum funcţionează MOCAPP?

Brandurile şi agenţiile care vor să îşi optimizeze campaniile de influencer marketing solicită un cont intrând pe www.MOCAPP.ro. Platforma este folosită de branduri și agenții pentru a descoperi ce influenceri se potrivesc cel mai bine nevoilor lor, pentru a cerceta şi crea rapid campanii optime cu influenceri şi pentru a automatiza fluxul de lucru.

Pe de altă parte, influencerii, care au investit timp și talent pentru a crește audiențe online impresionante, caută să monetizeze conținutul original creat în Social Media. MOCAPP monetizează aceste audiențe online, oferind influencerilor acces la bugetele brandurilor relevante.

Printre companiile care au beneficiat de campanii cu influenceri se numără Coca Cola, Telekom, Samsung, Procter & Gamble, Unilever, Pepsi, Vodafone, McDonald’s, HP, AXN, BCR, Mercedes-Benz şi GSK.

Florin Grozea a lansat agenția digital Hit Yourself în 2013. Agenția este specializată în conceperea şi executarea campaniilor online pentru artişti, celebrităţi, vedete de televiziune, actori, vloggeri şi bloggeri. Totodată, agenţia digitală desfăşoară campanii de influencer marketing, incelebrity endorsement, content marketing şi digital strategy pentru branduri renumite din România.