Raiffeisen Bank, câștigătorul Green Frog Award în România

Raiffeisen Bank este câștigătorul celei de a treia ediții a competiției Green Frog Award în România, calificându-se astfel în etapa regională a competiției, anunță Deloitte România.

Ediția locală din acest an atras cel mai mare număr de companii de până acum, provenind din industrii variate, de la industria financiar-bancară, bunuri de larg consum, industria farmaceutică, IT până la industria petrolului și a gazelor naturale. Câștigătorul a fost desemnat pe baza evaluării întocmite de un juriu extern care a ținut cont de calitatea rapoartelor conform mai multor indicatori: performanța privind sustenabilitate și angajamentele strategice, materialitate, conținut, structură și creativitate în comunicare, măsurarea impactului și integrarea financiară și non-financiară a datelor.

“Doresc să felicit Raiffeisen Bank pentru performanța din acest an și să le urez succes în etapa regională”, a spus Andrei Ionescu, Partener Consultanță în Managementul Riscului Deloitte România.

“Raportarea non-financiară este un proces valoros pentru orice companie, atât ca oglindă ce reflectă exact matricea de riscuri și oportunități la nivelul organizației sau chiar în lanțul valoric, cât și ca măsură a respectului pentru angajați, clienți, parteneri, furnizori. Serviciile de consultanță pe care noi le oferim în această zonă nu sunt simple exerciții birocratice, ci parteneriate de drum lung pentru orice organizație”, a declarat spus Andrei Ionescu, Partener Consultanță în Managementul Riscului Deloitte România.

„Acest premiu este o recunoaștere a efortului depus în ultimii opt ani de raportare non-financiară și ne încurajează să continuăm să susținem practici transparente și responsabile de afaceri. Sperăm ca în ianuarie să ne aflăm pe lista câștigătorilor din etapa regională a competiției și, astfel, să încurajăm cât mai multe companii private sau publice să înceapă procesul de raportare non-financiară”, a spus Corina Vasile, Directorul de Comunicare și Relații Publice al Raiffeisen Bank România.

Peste 60 de rapoarte se înscriu în competițiile naționale din toate țările din Europa Centrală și de Est în fiecare an, iar cele mai bune sunt nominalizate la nivel regional pentru a concura în etapa regională.

Următoarele tipuri de rapoarte se pot alătura competiției: rapoarte sociale, rapoarte de CSR, rapoarte de sustenabilitate și rapoarte integrate ce acoperă anul sau cei doi ani financiari anteriori. Rapoartele pot fi trimise de companii mari, holdinguri, societăți listate, IMM-uri, precum și fundații sau universități. Toate rapoartele trebuie să se refere la piața locală; juriul nu va evalua rapoarte globale, traduse în limba română. Rapoartele ar trebui să urmeze: GRI Standards, GRI G4, IIRC, UN Global Compact, ISO 26000, Directiva Europeană 2014/95/EU asupra raportării datelor non-financiare.

Companiile românești s-au calificat de-a lungul timpului în competiția regională, cu Ursus Breweries numărându-se printre companiile care au primit o mențiune specială din partea juriului. Pentru mai multe informații despre competiție, vă rugăm vedeți aici.