Marketing Stiri

Postasul digital, prima campanie exclusiv digitala de la Posta Romana

15 feb. 2016 < 1 min

Postasul digital, prima campanie exclusiv digitala de la Posta Romana

Reading Time: < 1 minut

Posta Romana a finalizat prima campanie de comunicare exclusiv in mediul digital, cu ajutorul atelieru.ro, concomitent cu refacerea website-ului www.posta-romana.ro si cu adaugarea unor noi servicii destinate utilizatorilor de internet.

Campania promoveaza noile servicii online lansate de companie: transferul de bani, abonamentele de presa, serviciul track & trace si serviciul de completare online a formularelor necesare la ghiseele postale.

Conceptul creativ a vizat implementarea paginii Intreaba Postasul.ro, un landing-page de campanie unde utilizatorii pot discuta cu postasul prin intermediul unei ferestre de chat, explica Robert Capraru, Head of Design&UX la atelieru.ro.

“Postasul Digital utilizeaza un algoritm de inteligenta artificiala care poate sa detecteze cuvinte cheie in mesajele primite de la useri, raspunzandu-le acestora cu trimiteri catre serviciile Postei Romane”, a declarat Robert Capraru.

Landing page-ul a avut 150.000 de useri unici in perioada de campanie, cei mai multi utilizatori fiind interesati de serviciile de transfer de bani, in timp ce numarul de utilizatori  unici inregistrati de www.posta-romana.ro a crescut cu 23%. In cele trei luni de campanie au fost inregistrate peste 600 de transferuri online, cu o valoare medie a transferului de 450 de lei, si aproximativ 200 de abonamente de presa realizate prin intermediul noului site.

De la lansarea noului site, numarul total de clienti exclusive online ai companiei a fost de aproximativ 1.700. Ad-urile campaniei au fos targetate atat userilor din Romania, cat si celor mai importante comunitati de romani din tari europene, cele mai multe click-uri inregistrandu-se in Italia, Spania, Germania si Marea Britanie. 

Echipa Postei Romane care a participat la campanie a fost formata din Alexandru Bratianu, seful departamentului marketing, Mihai Manole – economist si Cristina Alexandrescu – expert marketing, din cadrul aceluiasi departament.

Echipa atelieru.ro care a implementat campania a fost formata din Cosmin Ionut, project manager, Vlad Paun, CTO, Robert Capraru, head of design, si Ema Dobre, community manager. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: