Companii Business Stiri

Roxana Monica Vîlcu se întoarce în țară și preia rolul de Country Manager la 4Service Group

11 mart. 2024 2 min

Roxana Monica Vîlcu se întoarce în țară și preia rolul de Country Manager la 4Service Group

Reading Time: 2 minute

4Service Group, compania internațională de cercetare, lider în furnizarea de servicii de customer experience și facility management, are un nou Country Manager în România – Roxana Monica Vîlcu.

Cu o experiență de peste 20 de ani în România, dar și la nivel internațional, în țări precum Grecia, Franța și Arabia Saudită, Roxana Monica Vîlcu este un specialist în domeniul cercetării de piață, cu o carieră solidă și o contribuție semnificativă în domeniul market research, în special pe cercetare calitativă, semiotică și etnografie.

Roxana Monica Vîlcu, Country Manager pentru România al 4services Group

Piața locală este dinamică și în continuă evoluție, iar rolul de Country Manager îmi oferă posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și consolidarea poziției 4Service Group în România. Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea și implementarea viziunii strategice a companiei, promovând o cultură a excelenței și identificând tendințele din piață pentru a stimula creșterea business-ului.

Cred că experiența mea în cercetare de piață, business development și management va contribui la consolidarea poziției noastră în industrie, iar alături de echipa pe care o coordonez vom reuși să ajungem la rezultate remarcabile”, a declarat Roxana Monica Vîlcu, Country Manager pentru România al 4services Group.

Înainte de a se alătura echipei 4Service Group România, Roxana Monica Vîlcu a ocupat funcţii cheie, precum cea de Senior Qualitative Consultant al companiei de marketing research MKOR, fiind responsabilă pentru proiectarea, moderarea și analiza cercetărilor calitative, și pentru recomandări strategice cu privire la o gamă largă de experiențe de brand.

Între 2017-2022, Roxana Monica Vîlcu a efectuat cercetări și analize de piață, din rolul de Planning Insight Director în cadrul companiei Quester. Totodată, în perioada 2015-2017, a gestionat o echipă în Arabia Saudită pentru deservirea clienților pentru a asigura livrarea promptă a serviciilor din funcția de Senior Consumer Insight Manager în cadrul companiei Nielsen.

4Service Group este o companie internațională de cercetare cu sediul central în Viena, Austria. Compania a fost înființată în 2001 cu scopul de a îmbunătăți calitatea vieții clienților săi și a persoanelor care interacționează cu afacerea, utilizează serviciile sale și consumă produsele sale.

Anul trecut, 4Service Grup a fost desemnată câștigător al Premiilor Europene pentru Companii în 2023 la categoria „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”.

Compania oferă o gamă completă de servicii de customer experience și facility management, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. 4Services Group implementează proiecte complexe pentru creșterea vânzărilor și dezvoltarea afacerilor companiilor orientate către client. Cu Roxana Monica Vîlcu în fruntea echipei din România, 4Service Group își propune să continue să ofere soluții de top și să-și consolideze poziția de lider pe piața locală.

Photo 162560018 © Yooran Park | Dreamstime.com

Array

Articole pe aceeași temă: