Tech

Afaceri de 21 mil. euro pentru evoMAG în 2018

Reading Time: 2 minute

Magazinul online evoMAG a avut în 2018 o creștere cu 15% a businessului, ajungând la 21 de milioane de euro, pe fondul unei cereri în creștere pentru produsele electro-IT, dar și ca urmare a diversificării portofoliului de produse.

Valoarea medie a unei comenzi pe evoMAG a crescut anul trecut cu aproximativ 5%, până la 730 de lei. Numărul comenzilor realizate de pe dispozitive mobile (telefoane și tablete) a urcat la 40% din numărul total de comenzi plasate, în creștere cu 10 puncte procentuale față de 2017. Aproximativ 30% din numărul total de comenzi au fost achitate cu cardul.

Pentru acest an, compania estimează o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul trecut, prin dezvoltarea categoriilor de produse existente, prin crearea unora noi și prin îmbunătățirea permanentă a serviciilor oferite clienților.

„Pentru anul în curs, ne dorim să dezvoltăm categorii noi de produse, precum sport și fitness, tot ce înseamnă produse destinate unui stil de viață sănătos și pentru casă și grădină. Evident, urmărim și creșterea celorlalte categorii și vom continua să aducem cele mai noi produse, din categoriile deja consacrate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO al evoMAG.

În 2018, au fost înregistrate creșteri importante ale vânzărilor de telefoane mobile și televizoare, acestea din urmă avansând cu 20% față de 2017, susținute și de Campionatul Mondial de Fotbal. Vânzările de produse din segmentul sport și fitness aproape că s-au dublat anul trecut.

evoMAG, companie românească fondată în 2005 de Mihai Pătrașcu, comercializează online peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților. Site-ul evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Acord de 20 mil. euro între One United Properties și MetaWealth. Ce active vor fi listate pe platforma de tokenizare imobiliară

Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…

15 minute ago

Peste 70.000 de turiști au fost la mare în minivacanța de Paști

Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…

26 de minute ago

Rezultatele financiare ale Grupului UniCredit în primul trimestru din 2024. Profit de 2.6 miliarde euro

Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…

47 de minute ago

Digi Communications NV va distribui dividende de aproximativ 120 mil. lei pentru 2023

Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…

47 de minute ago

Lidl a colectat peste 181 de tone de alimente în colecta de Paști

În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…

o oră ago

Claudiu Vrînceanu: Trei moduri prin care firmele pot eșua în internaționalizare

Cu toții știm cât de dificil este să-ți extinzi afacerea dincolo de piața locală. Alegerea greșită a primei piețe țintă…

o oră ago