CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunţă o creştere a cifrei de afaceri de 35% în anul 2016. Retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (cca. 53 milioane euro), iar faţă de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi. Potrivit reprezentanților retailerului, dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiţie în logistică –

Shopping fără teamă

Shopping fără teamă

Altex lansează noua campanie de imagine intitulată Fără Teamă. Aceasta reîntăreşte promisiunea brandului Altex, adăugând şi perspectiva clientului, insight-urile din experienţele de shopping ale acestuia. Ideea noii campanii porneşte de la situaţiile cu care se confruntă toţi consumatorii atunci când achiziţionează un produs, când fac o investiţie importantă, şi anume gândul că poate nu au găsit cea mai bună ofertă.

Vanzarile de aparate de aer conditionat, peste asteptari

Vanzarile de aparate de aer conditionat, peste asteptari

Pentru a putea face fata numarului mare de solicitari de instalare a aparatelor de aer conditionat din ultima perioada si pentru a solutiona rapid intarzierile survenite din acest motiv, Altex Romania suplimenteaza numarul de parteneri pentru instalarea aparatelor. In luna iunie, oferta de instalare gratuita a aparatelor de aer conditionat achizitionate de clienti a generat un numar neasteptat de cereri

Femei vs barbati in e-commerce

Femei vs barbati in e-commerce

Actorii cei mai activi cand vine vorba de cumparaturi online sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani, barbati si femei, urmati de generatia 35-44 si la diferenta mica generatia 18-24, arata un studiu al retailerul online CEL.ro privind comportamentul consumatorului pe sexe si tendintele din e-commerce-ul romanesc pe zona de electro-IT. Referitor la preferintele consumatorilor, interesele barbatilor nu reprezinta

Afaceri de 433 mil. euro pentru Altex in 2015

Afaceri de 433 mil. euro pentru Altex in 2015

Altex Romania a inregistrat anul trecut o crestere cu peste 30% a cifrei de afaceri, pana la 433 de milioane de euro, cea mai mare din istoria de 23 de ani a companiei. Compania a inregistrat si profit, “marginal, dar pozitiv”, potrivit declaratiilor lui Dan Ostahie, CEO al Altex. In prezent, Altex, liderul pietei romanesti de retail electro-IT, are o

Flanco: Vanzari de 777 milioane lei in 2015, crestere de 20% pentru acest an

Flanco: Vanzari de 777 milioane lei in 2015, crestere de 20% pentru acest an

Flanco Retail a inregistrat vanzari de 777 milioane de lei in 2015, cu 17% mai mult decat in anul precedent. Pentru 2016, retailerul tinteste vanzari in crestere cu 20%, pe o piata estimata sa creasca intre 12-14%. ”2015 a fost un an bun pentru tot retail-ul romanesc, cresterile fiind sustinute puternic de mai multi factori favorizatori. Dobanzile la credite au