Tech Stiri

Afaceri de 21 mil. euro pentru evoMAG în 2018

19 feb. 2019 2 min

Afaceri de 21 mil. euro pentru evoMAG în 2018

Reading Time: 2 minute

Mihai Patrascu evoMAGMagazinul online evoMAG a avut în 2018 o creștere cu 15% a businessului, ajungând la 21 de milioane de euro, pe fondul unei cereri în creștere pentru produsele electro-IT, dar și ca urmare a diversificării portofoliului de produse.

Valoarea medie a unei comenzi pe evoMAG a crescut anul trecut cu aproximativ 5%, până la 730 de lei. Numărul comenzilor realizate de pe dispozitive mobile (telefoane și tablete) a urcat la 40% din numărul total de comenzi plasate, în creștere cu 10 puncte procentuale față de 2017. Aproximativ 30% din numărul total de comenzi au fost achitate cu cardul.

Pentru acest an, compania estimează o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul trecut, prin dezvoltarea categoriilor de produse existente, prin crearea unora noi și prin îmbunătățirea permanentă a serviciilor oferite clienților.

„Pentru anul în curs, ne dorim să dezvoltăm categorii noi de produse, precum sport și fitness, tot ce înseamnă produse destinate unui stil de viață sănătos și pentru casă și grădină. Evident, urmărim și creșterea celorlalte categorii și vom continua să aducem cele mai noi produse, din categoriile deja consacrate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO al evoMAG.

În 2018, au fost înregistrate creșteri importante ale vânzărilor de telefoane mobile și televizoare, acestea din urmă avansând cu 20% față de 2017, susținute și de Campionatul Mondial de Fotbal. Vânzările de produse din segmentul sport și fitness aproape că s-au dublat anul trecut.

evoMAG, companie românească fondată în 2005 de Mihai Pătrașcu, comercializează online peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților. Site-ul evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: