fbpx
Marketing

Au inceput inscrierile pentru Young Marketers Academy

04/03/2013

author:

Au inceput inscrierile pentru Young Marketers Academy

<p> Profesionistii din departamentele de marketing, brand building si comunicare din companii care opereaza in Romania se pot inscrie la selectia pentru Young Marketers Academy, o scoala de elita pentru clientii de pana in 30 de ani, ce are loc anual, pe Riviera Franceza, in timpul festivalului <a href=”http://www.canneslions.com”>Cannes Lions</a>.</p> <p>  </p> <p> Aplicatiile (CV, bio si scrisoare de intentie) pot fi transmise pana la data de 17 martie. Dupa analiza aplicatiilor urmeaza etapa interviului. In functie de pozitionarea in clasament, castigatorilor li se acorda si burse de un an sau de un semestru la <a href=”http://www.thealternativeschool.com”>The Alternative School for Creative Thinking</a>.</p> <p>  </p> <p> Costurile deplasarii la Cannes vor fi discutate cu compania din care provine castigatorul.</p> <p>  </p> <p> Inscrierile generale pentru semestrul Cannes, la The Alternative School for Creative Thinking, au loc pana pe 19 martie.</p> <p>  </p> <p> Ana Bulgar – Petrom, Alina Ostahi – Western Union,  Alina Damaschin – Rogalski Grigoriu, Cristian Pasarica – Automobile Bavaria, Camelia Popescu – Cora, Laurentiu Semeniuc – 23 Communication Ideas,  Ioana Suciu – Heidi, Iashido- Taken from,  Johan Ohlson – Saatchi&Saatchi, Horatiu Dimulescu – Vodafone,  Monica Jitariuc – The Practice, Nicoleta Padure – Media Concept Store, Razvan Capanescu – Publicis, Roxana Memetea – DDB,  Sebastian Olar – McCann, Victor Stroe – Leo Burnett sunt doar cativa dintre speakerii semestrului Cannes.</p> <p>  </p> <p> Pe parcursul celor 8 ani de existenta ai programului The Alternative School, initiat si coordonat de Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions in Romania, peste 215 absolventi au beneficiat de specializari internationale la <a href=”http://www.canneslions.com”>Cannes Lions</a>, <a href=”http://www.eurobest.com”>Eurobest</a> si <a href=”http://www.dubailynx.com”>Dubai Lynx</a>.</p> <p>  </p> <p> La finalul programului care functioneaza dupa principiile ”learning by admiring, learning by doing”, cei mai buni absolventi ai programului se vor califica pentru urmatorul nivel: studiu si competitie in contextul Cannes Lions 2013, cel mai reputat eveniment dedicat creativitatii la nivel mondial.</p> <p>  </p> <p> Temele abordate in contextul semestrului Cannes la The Alternative School – anul 8 vor cultiva urmatoarele directii: ”ce inseamna unbrief inspirat”, ”creativitate si eficienta”,”bugete mici, abordare inteligenta, rezultate remarcabile”, ”noile media si consumatorul eluziv”, ”patternuri de gandire creativa”, ”noile tehnologii si comunicarea cu rezultat”, ”functionalitate in design”, ”relevanta comunicarii de tip fusion”.</p> <p>  </p> <p> Participantii la cursuri provin din mediul corporate, al agentiilor de comunicare sau sunt masteranzi la facultati cu profil relevant pentru industria de marcom. La The Alternative School se lucreaza pe brief-uri reale, iar competitiile sunt evaluate de profesorii si guest speakerii programului.</p> <p>  </p> <p> BCR, Graffiti / BBDO, Grey, Danone, Draft FCB, ING, JWT, Lowe, Pepsi, Publicis, Mediaedge:cia, McCann, Microsoft,Nestle, Unilever, Rogalski-Grigoriu, Radio 21, Starcom, Schenker, Sarantis, Siemens, Webstyler, Walmark sunt doar cateva dintre companiile ale caror junior-seniori au urmat programele si specializarile The Alternative School for Creative Thinking.</p> <p>  </p> <p> Semestrul va dura 6 saptamani, a cate 3 intalniri fiecare. Costul participarii la semestrul Cannes este de 500 de euro. Limita de varsta a celor care vizeaza calificarea pentru experienta Cannes Lions este de 30 de ani.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE