Marketing

Augmented Reality in promovarea brandului de angajator

3 mai 2012 < 1 min

Augmented Reality in promovarea brandului de angajator

Reading Time: < 1 minut

<p> Image PR si Coca-Cola HBC au lansat o aplicatie de augmented reality pentru promovarea programului de Management Trainee al companiei. Aplicatia este una din componentele online ale campaniei “Destination: management”, alaturi de <a href=”http://www.cchbcjobs.ro/management-trainee”>website-ul de cariera</a> si pagina de Facebook a companiei.</p> <p>  </p> <p> Pornind  de la vizualul programului “Destination: management”, realizat in colaborare cu un artist digital, a fost creata o replica tridimensionala care le permite utilizatorilor sa descopere cat de palpitant poate fi drumul catre o viitoare cariera intr-o pozitie de management.</p> <p>  </p> <p> Aplicatia este disponibila online, pe website-ul de cariera <a href=”http://www.cchbcjobs.ro/destination”>www.cchbcjobs.ro/destination</a> si poate fi descarcata gratuit de catre utilizatori. Accesul in aplicatie se face prin intermediul unei carti de vizita speciale, care va fi distribuita la evenimentele studentesti la care Coca-Cola HBC participa, dar si oferita ca premiu in cadrul unor concursuri care vor fi organizate pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite incepand cu data de 4 mai.</p> <p>  </p> <p> “Destination: management” este un program de dezvoltare profesionala accelerata, in urma caruia 6 tineri studenti sau absolventi vor deveni manageri in cadrul Coca-Cola HBC Romania.</p> <p>  </p> <p> Programul de Management Trainee va avea o durata de 2 ani si va demara in luna octombrie a acestui an.</p> <p>  </p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: