BizRemote by certSIGN

Biz Remote: Măsuri de prevenire și celulă de criză la Lidl România

12 mart. 2020 2 min

Biz Remote: Măsuri de prevenire și celulă de criză la Lidl România

Reading Time: 2 minute

Lidl a luat măsuri încă de la începutul sezonului gripal și au informat colegii în legătură cu recomandările de igienă făcute de autorități și au întărit aceste recomandări odată cu apariția, în Europa, a primelor cazuri de infectare cu COVID-19.

S-a înființat o linie telefonică dedicată angajaților Lidl care au călătorit în zone afectate sau care cred că ar fi putut contacta virusul, prin care li se acordă asistență si sunt îndrumați către Direcțiile de Sănătate Publică locale. De asemenea, compania informează și încurajează angajații să meargă la medic dacă prezintă simptome specifice infecțiilor respiratorii.  

„Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii  în Europa a virusului COVID-19  și am adoptat, la nivelul companiei noastre, o serie de măsuri pentru preveni răspândirea acestui virus în rândul colegilor și clienților noștri. Am înființat o celulă de criză care monitorizează evoluția răspândirii virusului COVID19 și ia măsurile necesare pentru a proteja angajații și clienții, în strânsă legătură cu autoritățile naționale și locale”, au declarat pentru Biz reprezentații companiei Lidl.

Totodată, a fost suplimentată cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și a fost pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale. S-au sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv a obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături. 

În plus, s-au anulat training-urile din luna martie care nu sunt obligatorii din punct de vedere legal și au fost interzise ședințele cu un număr mai mare de 30 de participanți tot ca măsură de prevenție. Călătoriile în interes de serviciu, ce presupun transportul cu avionul sau trenul sunt permise doar în cazuri excepționale și li s-a recomandat angajaților să evite și călătoriile în interes personal.  

Pentru a evita aglomerația de la casele de marcat, se încearcă deschiderea a cât mai multe case, iar în zilele următoare Lidl va avea în magazine afișe prin care vor recomanda clienților să nu vină la cumpărături dacă nu au o nevoie urgentă, să păstreze o distanța de siguranță față de persoanele din jur sau să cumpere responsabil, doar cât știu că pot consuma.

„Cel mai important obiectiv al nostru este de a ne proteja angajații și clienții și de a asigura disponibilitatea produselor pentru clienți. Ca partea asigurării continuității activității, Lidl a conceput diverse procese pentru diferite scenarii care să asigure procesul operațional în depozite și magazine în condiții speciale. În unele regiuni și magazine avem vânzări semnificativ mai mari, în special pentru produse  precum conservele și pastele, sau pentru produse de igienă, cum ar fi hârtia igienică și dezinfectanții. Lidl România lucrează intens cu furnizorii și partenerii săi logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazinele sale și pentru a aproviziona depozitele logistice cu articolele în cazul cărora cerere este ridicată”, ne-au mai spus oficialii Lidl.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: