BizRemote by certSIGN Companii Tech

BizRemote: Adobe România oferă 250 de dolari angajaților pentru achiziția de echipamente office pentru acasă

18 mart. 2020 2 min

BizRemote: Adobe România oferă 250 de dolari angajaților pentru achiziția de echipamente office pentru acasă

Reading Time: 2 minute

Cei aproape 700 de angajații Adobe România din București, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al companiei din Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie, pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus.

Angajații au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou (laptop, monitor, tastatură, mouse), astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă. Toți angajații Adobe din Europa vor lucra de acasă până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.

În plus, pentru a spori confortul angajaților în perioada lucrului de acasă, Adobe oferă suport financiar în valoare de 250 de dolari alocată fiecărui angajat, pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.

„Sănătatea colegilor noștri este pe primul loc. În IT, avem avantajul că ne putem adapta relativ rapid la lucrul de acasă, iar colegii noștri din Adobe sunt oricum obișnuiti cu proceduri de lucru la distanță, pentru colaborarea cu colegii de pe alte meridiane. Începând de ieri, toți angajații Adobe România lucrează de acasă, biroul fiind închis. Până ieri au putut accesa biroul pentru a-și lua lucrurile personale sau pentru a prelua echipamente care să le susțină productivitatea și ergonomia biroului de acasă”, declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.

Pentru o comunicare eficientă și muncă eficientă în echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, care permit derularea după programul normal al întâlnirilor zilnice ale echipelor.

Mai mult, pentru a reduce disconfortul lipsei interacțiunilor directe, Adobe România a lansat #adobeasone, un hashtag sub care angajații sunt invitați să posteze pe rețelele sociale fotografii, video sau alte forme de conținut online despre biroul lor de acasă și cum decurg zilele lor de lucru de acasă.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: