BizRemote by certSIGN Digital Interviuri MarComm

BizRemote: Dare Digital crede că agenția viitorului este una care lucrează mult în ”cloud”

13/03/2020 2 min read

BizRemote: Dare Digital crede că agenția viitorului este una care lucrează mult în ”cloud”

Reading Time: 2 minute

Întreg ecosistemul Dare Digital lucrează integral remote începând cu data de 12 martie. Cum s-au adaptat noului context? Ne povestește Ciprian Susanu, general manager al companiei.

”Marele nostru avantaj față de majoritatea jucătorilor din industria locală de advertising este că, de aproximativ doi ani, de când am inovat și aplicat un alt model de business, am transformat agenția din una formată preponderent din angajați în una care are în centru un ecosistem de parteneri care lucrează împreună pe proiecte. Asta înseamnă că am adaptat deja de mult timp procesele, sistemele, instrumentele de lucru și chiar mindset-ul întregii echipe astfel încât să putem lucra inclusiv remote la capacitate maximă.

Se poate susține businessul la nivel normal?

Da, fără niciun fel de probleme. Chiar în acest moment eu și echipa de management calculam impactul situației curente și am realizat că un maximum de 10% din business-ul agenției implică un grad ridicat de risc în condițiile actuale.

Suntem una dintre companiile norocoase spre deosebire de alte industrii și alte arii din industria de advertising care au mai mult de suferit în prezent.

Strategie pentru lucrul de acasă

Încă din 2018 ne-am pregătit, nu neaparat pentru situația actuală, ci pentru adoptarea și implementarea cât mai eficientă a tendințelor internaționale din piața de business și din piața muncii.

Cred cu tărie că agenția de advertising sau marketing a viitorului este una care lucrează într-o mare proporție în ”cloud”, utilizează la maximum instrumentele digitale și are capacitatea de a-și implementa activitățile zilnice independent de locațiile fizice, de restricții geografice sau de fus orar.

Standardele de securitate și GDPR

Toate instrumentele pe care le utilizăm, de la soft-urile de contabilitate și project management și până la instrumentele de comunicare și cele operaționale la nivel de echipă iau în calcul atât securitatea cât și normele legale astfel încât să fie potrivite în contextul modelului de business în care operăm.

Impactul estimat al COVID-19 asupra businessului companiei

Ne-am făcut calculele și odată ce ne-am asigurat că o proporție minoră din forecast-ul de business din acest an este periclitat, am început să identificăm noi oportunități.

Ca în orice perioadă de criză, ”nimic nu se pierde, nimic nu se câștigă, totul se transformă”, și există multe categorii economice care pot aduce un aport pozitiv și valoare adăugată în viețile oamenilor în situația de față. Începând de la business-urile de livrare de mâncare sau orice alte produse necesare și până la companiile care oferă servicii online cu utilitate practică în acest moment sau, de ce nu, entertainment, ținând cont că un număr de oameni s-au izolat în case, departe de evenimentele care ne țineau tuturor serile sau weekend-urile ocupate. Așa că, în acest moment, pe langă faptul că suntem alături de clienții noștri așa cum putem mai bine, căutăm inclusiv să creștem portofoliul de clienți ai agenției cu branduri care au nevoie de marketing inteligent, adaptat situației.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă