fbpx
BizRemote Interviuri

BizRemote: Întreaga echipă iAgency lucrează de acasă3 min

13/03/2020 2 min read

BizRemote: Întreaga echipă iAgency lucrează de acasă3 min

Reading Time: 2 minute

Ovidiu Joița, Fondator iAgency ne-a vorbit despre principalele măsuri pe care le-a luat pentru prevenirea răspândirii Covid-19 și despre scenariile principale pe care le-au făcut ca să fie pregătiți atât din perspectivă economică, cât și socială.

Ce măsuri ați luat în companie pentru a preveni răspândirea COVID-19?
Pentru că răspândirea Covid-19 este o problemă care în acest moment ne privește pe toți, am luat toate măsurile necesare de prevenție astfel încât să rămânem în siguranță. Am avut o ședință internă prin care am informat toți colegii despre situația actuală, am atras atenția asupra informațiilor false care circulă și asupra adevăratelor pericole. Ne dorim ca echipa iAgency și toți cei dragi nouă să nu întâmpine dificultăți, de aceea urmărim toate atenționările care vin din partea autorităților.

Mai mult decât atât, am făcut scenarii pentru ce ar putea urma, astfel încât să fim pregătiți atât din perspectivă economică, cât și socială.

Cea mai importantă măsură pe care am luat-o a fost să trecem la un regim special de work from home pentru toată echipa, începând cu data de 12.03.2020.

Aveți angajați care lucrează de acasă în urma actualei situații? Care este procentul din total?

Am decis ca toată echipa să lucreze de acasă în această perioadă, prin urmare procentul este de 100%.

Puteți susține businessul la nivel normal cu restricțiile actuale și angajați lucrând de acasă?

Dat fiind faptul că activitatea noastră este în strânsă legătură cu mediul online și că fișierele sunt salvate în Cloud, pot să spun că lucrăm în regim normal. Avem programate chiar și întâlniri online, prin intermediul programelor existente pentru conferințe video. Astăzi, de exemplu, am avut patru astfel de întâlniri, atât cu echipa iAgency, cât și cu echipa care lucrează pentru cel mai recent proiect al nostru, VideoManiax. Lucrăm normal pentru toate proiectele.

Aveați deja implementată o metodologie pentru lucrul remote sau ați adoptat una ad-hoc?

Noi aveam o astfel de metodologie, prin prisma faptului că avem incluse în beneficii o zi pe lună work from home, disponibilă pentru toți angajații. Acum am radicalizat această metodă și am extins-o la întreaga echipă.

Sigur, am creat rapid și un sistem de control și comunicare între noi, câteva reguli simple pentru o comunicare eficientă și pentru o productivitate fără compromisuri.

Cum asigurați respectarea standardelor de securitate și GDPR în cazul angajaților care lucrează de acasă?

Activitatea noastră nu presupune lucrul cu date personale ale persoanelor fizice, iar documentele sunt închise la birou, de aceea nu avem o problemă în acest sens. În acest moment, consider că prioritară este sănătatea noastră, a fiecăruia dintre noi.

Care estimați că este impactul imediat al epidemiei de COVID-19 asupra businessului companiei?

Este dificil să facem în acest moment o estimare privind impactul pe care îl va avea Covid-19 asupra companiei. Cu siguranță, atât noi, cât și clienții noștri suntem afectați în egală măsură, în același mod în care se resimt efecte asupra întregii economii.

Așteptăm să vedem ce se va întâmpla în viitorul apropiat, însă cu siguranță ne dorim ca situația să se stabilizeze cât mai curând. Până atunci, rămânem precauți.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *