Brother, afaceri de 4 mil euro

Brother, unul dintre dintre cei mai mari dezvoltatori de tehnologii de imprimare, estimeaza o cifra de afaceri de 4 milioane euro, in crestere cu 17% fata de anul trecut. Compania lanseaza in premiera pe piata locala o gama laser monocrom performanta, ca solutie de business pentru companiile mari.

Pe piata din Romania, compania se focuseaza pe segmentul de 40-59 pagini pe minut, avand ca obiectiv atingerea unei cote de piata de 18-19% si cresterea ponderii valorice in afaceri la 30-35%, la sfarsitul anului fiscal 2016-2017. Noua gama aduce o viteza de imprimare de 50 de pagini pe minut, toner de mare capacitate (20.000 de pagini), viteza de scanare de 50/100 ipm, capacitate de alimentare cu hartie de pana la 2650 de coli si tehnologia NFC pentru autentificare si imprimare/scanare mobila.

Brother a intrat relativ recent pe segmentul de 40-59 ppm, in care se incadreaza noua gama, aceasta piata fiind una extrem de dinamica, cu cresteri de la sub 500 de unitati pe an la peste 6.000de unitati, in ultimii patru ani. Pe acest segment, compania isi propune o cota de piata de 18-19% la sfarsitul urmatorului an fiscal, fata de 5-6% in prezent, bazandu-se pe noua gama. Din punct de vedere al ponderii valorice in cifra de afaceri, Brother anticipeaza o crestere de la 8%, in prezent, la 33-35% la sfarsitul anului fiscal 2016-2017, pentru aceasta categorie de echipamente.

“Prin aceasta serie de echipamente, realizata in urma feedback-ului primit de la utilizatori corporate la nivel global, am imbunatatit indicatorii de performanta si am adus noi posibilitati de configurare si personalizare pentru toate segmentele de business, raspunzand astfel celor mai diversificate si complexe nevoi ale companiilor medii si mari”, a declarat Monica Otlacan, Sef Reprezentanta Brother Romania.

Pentru acest an fiscal, Brother estimeaza o cifra de afaceri de 4 milioane euro, in crestere cu 17% fata de anul trecut. Rata anuala de crestere (CAGR) pe ultimii 5 ani este de 15% per total business si de 25% pentru echipamente. Cota de piata a Brother este de 11% pe tehnologie laser mono, la imprimante si multifunctionale, iar pe segmentul inkjet business este de 52%.

“In 2016 vom continua sa punem accent pe ofertele de printing destinate segmentului SMB de la care asteptam o crestere semnificativa, atat pe tehnologie laser mono si color, dar si pe cea inkjet A3 si InkBenefit Plus” a aratat Monica Otlacan.

In ceea ce priveste segmentarea portofoliului, in prezent, componenta dominanta in business este tehnologia laser mono, cu o pondere de 53%, urmata de inkjet A3 cu 19%, laser si LED color cu 15%. Scanerele, imprimantele mobile, solutiile de etichetare si alte tipuri de solutii auo pondere in cifra de afaceri de 13%.

Noua gama de imprimante si multifunctionale de la Brother este dedicata segmentului de companii cu volume mari de imprimare, care au ca obiective cresterea productivitatii, eficientizarea costurilor si un nivel ridicat de securitate a datelor.