Marketing Stiri

Campanie anticontrabanda cu tigarete

26 mart. 2015 2 min

Campanie anticontrabanda cu tigarete

Reading Time: 2 minute

Print AnticontrabandaPublicis si Pastel au lansat “Aparentele insala”, o campanie anticontrabanda care urmareste sa arate publicului adevarata fata a comertului ilegal cu tigarete.

Campania este initiata de Euromonitor Business Consulting Services, prin www.faracontrabanda.ro, cu sprijinul JTI si se desfasoara in parteneriat cu Directia Generala a Vamilor, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu sprijinul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Timisoara si al Inspectoratului de Politie Judetean Timis, in perioada martie – iunie, in 15 judete din apropierea granitelor de vest, sud-vest, nord si nord-est, cele mai afectate de contrabanda.

Piata neagra a tigaretelor a crescut brusc in ianuarie 2015 la 19,2%, fata de 15,4% in noiembrie anul trecut, conform datelor companiei de cercetare Novel. Procentul de 19,2% bate recordul ultimilor patru ani, perioada in care media comertului ilegal cu tigarete s-a situat la 14,7%.

Publicis a realizat o serie de materiale outdoor, spoturi TV si radio. De asemenea, pe site-ul www.faracontrabanda.ro, publicul se poate familiariza cu vocabularul infractorilor si poate interactiona direct cu protagonistul campaniei, “Contrabandistul”, care ofera raspunsuri audio la intrebari despre vanzator, cumparator, contrabanda cu tigarete sau limbajul contrabandistilor, in stilul sau caracteristic, vizibil in filmul de promovare a campaniei.

Pastel gestioneaza implementarea campaniei. Printr-un mix elaborat de canale de comunicare, Pastel urmareste sa aduca publicul mai aproape de realitatea traficului ilegal cu tigarete. In acest sens, agentia asigura mediatizarea subiectului in comunitatile locale.

Ca si in cazul campaniilor precedente, mesajul va fi distribuit cu ocazia “Zilelor Oraselor”, prin modalitati de comunicare inedite, menite sa genereze o interactiune sporita. Mesajul va ajunge la consumatori si printr-un proiect amplu de Direct Mailing, care vizeaza atat zonele cu infractionalitate mare, cat si barurile, carciumile sau cafenelele unde se consuma tigarete ilegale. Campania va fi prezenta si in social media, pe Facebook si YouTubel, cat si printr-un joc online. De asemenea, va fi dezvoltat si un proiect proiect editorial unic, care va ajunge chiar in mijlocul comunitatilor vizate.

Echipele implicate:

Din partea Euromonitor Business Services Consulting: Cristina Vasiloiu – Director Euromonitor Business Services Consulting

Din partea faracontrabanda.ro: Tania Roman- website administrator

Din partea JTI: Gilda Lazar – Director Corporate Affairs & Communications, JTI Romania, Moldova si Bulgaria; Armand Tanase – Corporate Affairs Manager; Alice Taudor – Communications Manager

Din partea Publicis Romania: Jorg Riommi- Chief Creative Officer, Bob Toma- Group Creative Director, Marius Tudor- Copywriter, George Lupeanu- Copywriter, Calin Ionescu- Copywriter, Dragos Ometita- Art Director, Alexandru Deaconu- Art Director, Raluca Iacob- Head of Stategy, Carina Toma- Strategic Planner, Razvan Mihai- Strategic Planner, Alexandra Murray- Client Service Director, Adina Albu- Account Director, Ana Chreih- Senior Account Manager, Amalia Cristea- Account Executive, Camelia Efrimov- AV producer, Liviu Efrimov- AV producer, Dragos Eustafievici- Media Account Manager, Elis Iaia- Digital Strategic Planner, Veronica Oancea – Digital Account Director, Victoria Sirbu – Digital Account Executive, Ciprian Frunzeanu – Senior Web designer, Constantin Bunica – Senior Programmer

Din partea Pastel: Paul Cotor – Creative Director, Ruxandra Margoi – Senior Account, Daniela Chirita – Account Executive, Claudia Popa – Senior Copywriter, Lucian Rosu – Art-Director, Ana Velea – Account,  Ioana Mucenic – Managing Partner&Head of Strategy

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: