În weekendul 18-20 august, Carrefour a prezentat oficial cel mai nou program care sprijină producătorii locali, Poftim Brânza Românească, cu ocazia târgului de produse tradiționale „Bunătăți de soi din România“ desfășurat la Iași. Inițiativa, lansată încă din luna aprilie în format pilot în câteva magazine, format hipermaket și market, vine în sprijinul fermierilor români din numeroase regiuni ale țării pentru a aduce în atenția consumatorilor o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate, fermentate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.
Pe parcursul celor trei zile de târg, mai bine de 3.000 de vizitatori au fost întâmpinați de Carrefour în cadrul evenimentului cu o selecție de brânzeturi locale, de la fermierul Alideea, iar în cadrul hipermarketului din incinta Era Shopping Park, ieșenii au descoperit sortimentația extinsă de brânzeturi create de artizani români, din programul Poftim Brânza Românească, precum:
Expunerea produselor la raft beneficiază de un spațiu dedicat și semnalizat, amplificat prin materiale de comunicare care au ca scop valorificarea fiecărui produs din cadrul programului. Brânzeturile sunt disponibile în toate cele 43 de hipermarketuri Carrefour și în trei marketuri – Market Promenada și Dorobanți din București și Market Manastur din Cluj – oferind clienților ocazia de a susține antreprenoriatul românesc și comunitățile locale.
În plus, inițiativa reprezintă un sprijin real pentru producătorii locali de brânză de specialitate, indiferent de dimensiunea și forma lor de organizare, Carrefour oferindu-le sprijin sub formă de expertiză tehnică pentru îmbunătățirea constantă a produselor, a procesului de fabricație, dar și a procesului de etichetare și promovare.
Pentru producătorii medii sau mari, Carrefour oferă accesul la inovație, la o piață de desfacere extinsă și ocazia de a-și diversifica portofoliul de produse. Totodată, producătorii mici au rolul de catalizator al programului: produsele din brânză cu o moștenire culturală și istorică, ce fac deja parte din patrimoniul nostru gastronomic, nu vor rămâne nedescoperite, datorită parteneriatului cu Carrefour.
„Producătorii locali și ultra locali din rețeaua noastră ocupă un loc extrem de important în universul Carrefour. În căutarea echilibrului optim din circuitul producător-retailer-client, ne concentrăm eforturile pentru a identifica nevoile specifice consumatorilor, dar și ale producătorilor români, pentru a găsi acele soluții benefice mutual. Așa a luat naștere cel mai nou program din portofoliul Carrefour, Poftim Brânza Românească, lansat oficial cu ocazia târgului de producători de la Iași, prin care promovăm specialitățile din brânză realizate pe plan local de maeștri în gastronomia artizanală. Și nu ne oprim aici. Vom continua extinderea rețelei de parteneri locali și dezvoltarea de proiecte dedicate misiunii noastre de conservare a gusturilor și a tradițiilor românești”, a declarat Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour România.
Această acțiune se alătură programelor Deschidem Vinul Românesc, Creștem România Bio și Grădina Noastră derulate local de către Carrefour sub umbrela Act for Food în direcția tranziției către o alimentație mai sănătoasă pentru toți clienții săi și se bazează pe produse curate, calitative și prietenoase cu mediul înconjurător.
Tot în cadrul evenimentului, dincolo de lansarea acestui proiect unic, Carrefour a contribuit cu o selecție de produse regionale, dezvoltate cu sprijinul a peste zece producători români, printre care:
Evenimentul, desfășurat în incinta ERA Shopping Park Iași, a găzduit mai bine de 60 de producători români din mai multe județe ale țării, oferindu-le participanților ocazia de a descoperi preparate tradiționale dintr-o gamă variată de peste 40 de produse din regiunea Moldovei, atestate de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale ca produse tradiționale.
Participanții au avut ocazia să încerce o varietate de produse tradiționale, transmise din generație în generație, de la carne, lapte, ouă, pește, uleiuri presate la rece, legume și fructe, până la produse de patiserie, miere și produse apicole, țuică, vin, toate obținute de producătorii români prin valorificarea materiei prime locale.
Printre cele mai vândute produse se numără fructele și legumele, aproximativ 800 kg de roșii și castraveții de la Târgu Frumos, aproximativ 200 kg de struguri de la Cooperativa Agricolă Huși, precum și aproximativ 100 kg de semipreparate din carne de la producătorii Alideea și Vascar.
DS Automobiles continuă să își prezinte colecțiile în fiecare an, la fel ca în lumea modei. Colecția 2024 este o…
Mai puțin de două săptămâni ne mai despart de Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative. Sărbătoarea creativității este…
Leader Team Broker de asigurare, integrator de oferte specializat în pachete complexe de asigurări de răspunderi profesionale IT și Cyber…
O furtună geomagnetică sau solară poate avea consecinţe dezastruoase pentru reţelele electrice sau chiar pentru comunităţile care s-ar baza exclusiv…
Aflat la cea de a V-a ediție, Summitul Muzical European este un eveniment cultural major organizat de Filarmonica de Stat…
Administratorii fondurilor de pensii private obligatorii (Pilonul II) au trimis zilele acestea scrisoarea anuală de informare cu numărul 100.000.000 către…