Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
Reading Time: 2 minuteInternetics, un proiect The Institute, va premia pe 27 noiembrie 2025, cele mai bune proiecte și campanii digitale din România, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2025. Evenimentul moderat de Andi Moisescu, va avea loc la MINA Museum, începând cu ora 19:30.
Internetics marchează 25 de ani în care a premiat idei digitale de dinainte de apariția Facebook și TikTok, a făcut clasamente înainte de iPhone și Metaverse, și a însoțit fiecare transformare tehnologică ce a schimbat comunicarea: de la social networks la mobile marketing, de la blogging la vlogging și streaming.
Sub mesajul aniversar „Internetics, since web 1.0”, ediția din acest an este o invitație la reflecție și celebrare – o călătorie prin memoria digitală colectivă a industriei de comunicare. Competiția a crescut odată cu industria locală, iar astăzi recunoaște excelența în următoarele secțiuni: websites, mobile, social media platforms, digital branded content, digital brand experiences, gamification și digital campaigns improving communities and lives.

COMPETIȚIA INTERNETICS 2025
Ediția din 2025 a atras 111 înscrieri în competiție, provenind de la 23 de agenții, asociații și companii, pentru 44 de branduri și ONG-uri.
În urma primei etape de jurizare, 61 de lucrări au fost desemnate finaliste, înscrise de 16 agenții și companii: Cohn & Jansen Creative Network, Daredigital, DDB România, Digitas, Friends \ TBWA, Heist Industries, Jam Session Agency, Leo Burnett, MRM România, Ogilvy, Oxygen, Saatchi & Saatchi + The Geeks, v8 interactive, Vola, WOPA Communication, Zenith România, pentru 29 de branduri și ONG-uri: Agricola International, AQUA Carpatica Flavours, AQUA Carpatica Kids, Avon Ultra, BCR Pensii, BCR George, Bitdefender, Carrefour România, Fresenius Medical Care, Kaufland, Lidl, McDonald’s, Nemira, Netflix, Storia, Olympia, Tomi, Pepsi România, Philips Lumea, Old Spice, Head & Shoulders, Pampers, Salvați Copiii România, The Coalition for Gender Equality, Sameday, Magnum, VEKA România, Vodafone & Vodafone Foundation, Vola.
Participanții și-au înscris proiectele în șase categorii principale, iar în urma jurizării au fost stabilite următoarele nominalizări:
- Website & Mobile – 3 nominalizați
- Social Media & Communities – 14 nominalizați
- Video – 11 nominalizați
- Digital Brand Experience & Activation – 10 nominalizați
- Digital Campaigns – 19 nominalizați
- Internetics Digital for Good – 4 nominalizați
Pentru stabilirea nominalizărilor, au fost luate în considerare doar lucrările cu media de cel puțin 3,6 dintr-un maxim posibil de 5, astfel încât 55% dintre proiectele înscrise s-au calificat în runda finală.
Lista completă a nominalizărilor este disponibilă aici.
Jurizarea pentru Internetics 2025 Awarding Gala
Procesul de evaluare a reunit 119 jurați, specialiști în marketing, consultați și researcheri, în cele două runde de jurizare desfășurate online, dar și offline pe parcursul a trei zile de întâlniri. Discuțiile din etapa finală au fost moderate de Rimantas Stanevičius, Creative Director la Milk Agency, Vilnius, în calitate de Jury Chair al ediției 2025.
Internetics 2025 Awarding Gala
Internetics 2025 Awarding Gala are loc joi, 27 noiembrie, de la ora 19:30, la MINA Museum, spațiul care găzduiește pentru prima dată o ediție aniversară a evenimentului. După decernarea premiilor, seara va continua cu o petrecere dedicată comunității de marcomm din România. Accesul se face pe bază de bilet, disponibil aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


