Business Companii Tech

Cererile de amânare a ratelor pentru creditele bancare, preluate de roboți software

4 mai 2020 2 min

Cererile de amânare a ratelor pentru creditele bancare, preluate de roboți software

Reading Time: 2 minute

Startup-ul Future WorkForce lansează o soluție care preia cererile de amânare de plată depuse la banci, le evaluează și integrează apoi toate detaliile pentru procesarea lor mai rapidă și eficientă de către angajatii din back-office ai acestor institutii. Se au în vedere cererile depuse de către persoanele și companiile care se afla într-una dintre situațiile stipulate in OUG 37/2020.

Robotul poate procesa pana la 240 de cereri pe oră pe care le preia de pe toate canalele digitale ale unei bănci. De asemenea, deoarece cererile depuse pot fi pentru mai multe tipuri de credite bancare, aplicția poate face diferențierea între acestea și le redirecționează către canalele corespunzătoare pentru a fi procesate.  

Mode lucru

După ce robotul preia informațiile depuse, va valida cererea în sistemele băncii și, după primirea aprobării finale din partea angajaților din back-office, robotul va furniza un răspuns automat clientului în maxim 3 zile de la depunerea solicitării. De asemenea, deoarece cererile depuse pot fi pentru mai multe tipuri de credite bancare, aplicația poate face diferențierea între acestea și le redirecționează către canalele corespunzătoare pentru a fi procesate.  

Soluția Future WorkForce se bazează pe un set de tehnologii precum: automatizări dezvoltate folosind roboți UiPath și integrări cu sistemele interne prin API. Soluția permite interacțiunea robot-om printr-o interfață ușor de personalizat.

“O astfel de cerere este procesată în câteva secunde, în timp ce un angajat al băncii care analizează un astfel de set de documente poate consuma până la 20 de minute pentru a identifica toate detaliile necesare pentru evaluarea corectă și aprobarea amânării de plată. Așa cum ne-am așteptat, clienții băncilor au depus peste o sută de mii de astfel de cereri, ceea ce a generat un volum de lucru de 50 de ori mai mare pentru persoanele din back-office. Soluția noastră le poate degreva de orele suplimentare alocate pentru acest proces, însă ea poate fi folosită pe termen lung pentru că poate fi extinsă cu usurință și către alte procesea declarat Mihaela Moisa, Co-Fondator Future WorkForce.

Soluția implică doar costul de implementare pentru bancă, în calitate de client al Future WorkForce și va fi integrată în toate sistemele operaționale ale respectivei instituții bancare. Demo-uri privind această soluție sunt disponibile la cerere.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: