MarComm Marketing Stiri

Copiii ar mânca sănătos dacă și eroii lor ar avea acest obicei

29 mai 2019 2 min

Copiii ar mânca sănătos dacă și eroii lor ar avea acest obicei

Reading Time: 2 minute

80% dintre copii ar mânca sănătos, dacă ar ști că și eroii lor au acest obicei, arată un sodaj realizat de producătorul de electrocasnice Beko în 18 țări. La nivel mondial, doar 20% dintre copii știu care este cantitatea zilnică recomandată de fructe și legume, în timp ce în România procentul se situează la 7,8%.

Beko, cu sprijinul partenerilor FC Barcelona, Fundația Barça și UNICEF, a chestionat luna trecută peste 13.500 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani din 18 țări, inclusiv România. Rezultatele arată că cei mici sunt în mod semnificativ mai bine informați despre fotbal decât despre alimentația sănătoasă, iar atunci când vine vorba de a face alegeri alimentare sănătoase, ele pot fi influențate pozitiv.

La întrebarea de ce consumă alimente sănătoase, peste două treimi dintre copiii din toate cele 18 țări au spus că fac acest lucru deoarece înțeleg că este bine pentru ei. În același timp, 80%  dintre aceștia au declarat că ar fi mai interesați să mănânce alimente sănătoase dacă eroul sau modelul lor ar face același lucru. La nivelul României, 92% dintre cei 500 de copii chestionați și-ar urma eroul în adoptarea unei diete sănătoase.

Peste 70%  dintre copii cunosc numărul de jucători dintr-o echipă profesionistă de fotbal, dar numai o cincime  dintre aceștia au știut numărul de porții recomandate de fructe sau legume pe care ar trebui să le mănânce în fiecare zi. Copiii din Franța și din Regatul Unit au dat un exemplu impresionant omologilor lor globali, 78% și 68% dintre copii răspunzând corect în comparație cu SUA (16%), Brazilia (11%), Rusia (9%) sau România (7,8%).

În acest context, Beko a lansat inițiativa ”Eat Like a Pro„,  cu misiunea de a contribui la combaterea fenomenului global de obezitate infantilă și de a-i ajuta pe părinți și copii să conștientizeze importanța unei alimentații sănătoase. După ce a obținut sprijin din partea eroilor FC Barcelona într-o campanie online, Beko a donat 1 milion de euro pentru a finanța șase programe UNICEF în America Latină care sprijină copiii, părinții, școlile și guvernele în vederea adoptării unei alimentații sănătoase. Programele vizează peste 500.000 de copii.

Odată cu prezentarea rezultatelor studiului, Beko lansează și un clip cu Gerard Piqué, jucătorul FC Barcelona și ambasadorul Eat Like a Pro, în cadrul căruia interacționează cu un grup de copii și le testează cunoștințele despre fotbal și mâncare, ocazie cu care își expune propriile obiceiuri alimentare sănătoase. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: