Stiri

Cum ajută producătorii locali Carrefour cu produse proaspete. ”Roșiile noastre au gust”

Reading Time: 2 minute

Produsele proaspete, făcute în România, produsele ultra-locale sunt în toate magazinele Carrefour. Iar lanțul de magazine lucrează cu sute de producători locali din România pentru a aduce pe rafturi cele mai bune legume și fructe produse la noi. La New Agro au fost prezentate și ”secretele” din colaborarea Carrefour cu agricultorii români și cum pot aceștia să lucreze mai bine cu lanțul de magazine.

Radu Gherman, Director Produse Proaspete, Carrefour România
a vorbit despre faptul că nu este suficient doar să cumperi produse românești, ci susținerea producătorilor românești trebuie să fie făcută prin rulajul făcut de vânzarea produselor respective.

”Este important când discutăm despre susținere să găsim soluții de a comunica cu consumatorul, pentru ca a acesta să identifice rapid și simplu, produsele românești de la raft. În acest sens am făcut niște pași în Carrefour pentru susținerea producătorilor români. Aici amintesc de La Piață, Filiera Calității, Grădina Noastră, precum și parteneriatele pe care le-am construit cu cei peste 600 de producători locali din proximitatea magazinelor noastre, pe care noi îi promovăm sub sloganul ”De la noi din”. Dacă veți merge în provincie, veți găsi produse ”De la noi din”, în special legume și fructe, dar nu numai.”

Cum sunt selectați producătorii români.

Carrefour colaborează cu toate tipurile de producători, integratori și cooperative. De asemenea există colaborări și cu fermieri foarte mici. Sunt peste 600 de producători ultra-locali care livrează doar în regiunea în care produc, la care se adaugă alte câteva sute de producători care livrează și prin depozite.

Cât de important este pentru un producător local să aibă o colaborare cu Carrefour

”Din fericire cred că am dat peste niște oameni onești și corecți. Cred că în ultimii ani am dat peste un parteneriat solid. Acest parteneriat solid duce în final ca produsele pe care le producem, iar Carrefour să aducă produse de calitate clientului. Singurul retailer mare care întâi se adresează clientului, iar apoi celorlalți este Carrefour.”, a declarat
Vasile Tudosie, Presedinte Cooperativa Agricola Păstrăvul din țara ta.

Mihai Ionescu, Dir Vanzari, Genic a spus că sunt în al doilea an de colaborare cu Carrefour, iar exigența calității cerute de Carrefour, este un loz câștigător pentru clientul final. Produsele românești de înaltă calitate reprezintă un beneficiu pentru clienți și un sprijin pentru economia locală.

Dorel Buturuga, membru fondator, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști a vorbit despre faptul că în localitatea Vărăști, Carrefour a construit un depozit, unde a reușit să strângă în 2017, peste 25 de familii care produc legume și fructe, iar acum au ajuns la peste 120 de familii.
”Carrefour au venit cu un depozit. S-au axat foarte mult pe comunicare, au adus un om dedicat care să educe producătorul. Avem un plan de producție anual cu produsele pe care le cultivăm, împărțit pe an, pe săptămâni. Ne-am dat seama că noi vrem să facem planul cât mai corect ca să îi putem face să se țină de cuvânt.
La Vărăști este o poveste adevărată, unde fiecare producător a înțeles că el știe cel mai bine să producă, de vânzare se ocupă altcineva. Producătorii au parte de liniște financiară, care este cea mai importantă. În fiecare spătămână avem la Vărăști echipa de buyer de la Carrefour, care vine să stea de vorbă cu producătorul.”

Despre roșiile cu gust, despre rigurozitatea produselor, dar și care sunt cele mai importante produse românești care se găsesc în magazinele Carrefour, produse aici, la noi, aflați din materialul video de mai jos.

Cristi Dorombach

Recent Posts

CreditAmanet devine MAGNOR, după un rebranding de peste 2,5 mil. euro

CreditAmanet, platforma de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale prețioase și servicii de creditare pe termen scurt de…

o oră ago

Cardurile de transport STB pot fi acum reîncărcate în magazinele partenere PayPoint

Utilizatorii cardurilor de transport Activ, folosite în rețeaua de transport public din București și Ilfov (STB), au la dispoziție o…

o oră ago

One United Properties înregistrează un profit brut de 183,8 milioane de lei în primele trei luni ale anului

One United Properties (BVB: ONE) înregistrează o cifră de afaceri consolidată de 419 milioane de lei în T1 2024, o…

3 ore ago

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

3 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

3 zile ago