BizRemote by certSIGN Antreprenori Companii Stiri

Cum face față o agenție de PR și organizare evenimente actualei perioade

26 apr. 2020 2 min

Cum face față o agenție de PR și organizare evenimente actualei perioade

Reading Time: 2 minute

Industria turismului este una dintre cele mai afectate de situația actuală, alături de industria aviatică. Am vrut să aflăm ce se întâmplă în cazul unei agenții de PR care are mulți clienți din această zonă și cum reușesc ei să facă față acestei perioade. În plus, orice eveniment gândit pentru clienți în urmă cu două sau trei luni nu mai poate avea loc. 

Însă agenția de PR/Marketing & Organizare Evenimente Travel Communication a dezvoltat o strategie de back-up care include un plan elaborat cu privire la evenimentele organizate în primele 3-4 luni de la ridicarea restricțiilor. Se gândesc la intervalul iunie-septembrie și vizează evenimentele indoor vs. outdoor, evenimentele de dimensiuni mici versus evenimentele mari și activările pentru clienți. Andra Pascu, Managing Partner al Travel Communication Romania, a explicat care este planul lor de continuitate și cum gestionează comunicarea de criză.

Ce măsuri ați luat în companie pentru a preveni răspândirea COVID-19?

Suntem o echipa flexibilă și versatilă, astfel că prima decizie a fost de a lucra de acasă și de a asigura suportul clienților noștri în regim remote.

Imediat după ce ne-am întors din team-building-ul din Maroc, pe 8 Martie, toți angajații noștri au început să lucreze remote și asigurăm 100% din activitate în acest fel. Din păcate activăm în domeniile cele mai intens lovite de răspândirea COVID-19, turism și evenimente corporate, însă momentele de criză deblochează creativitatea uitată în rutină.  

Puteți susține businessul la nivel normal cu restricțiile actuale și angajați lucrând de acasă?

Da, fără probleme putem susține activitatea în continuare în regim remote, chiar dacă suntem mai puțini acum. Mai mult, am încercat să ne mobilizăm și să intensificăm activitatea, să păstrăm un tonus pozitiv și să venim cu idei creative care să susțină munca clienților noștri.

Aveați deja implementată o metodologie pentru lucrul remote sau ați adoptat una ad-hoc?

Eram deja în permanentă conexiune cu colegii, indiferent că eram la birou, că organizam evenimente sau că eram în călătorii împreună cu diferiți clienți de-ai noștri. În plus față de tot ceea ce făceam înainte, acum avem și întâlniri online folosind aplicații de e-meetings, în care să discutăm și să punem la punct planul pentru ziua în curs.

Aveți planuri de continuitate puse la punct?

Da, am gândit deja o serie de direcții noi de continuare și sperăm să primim și semnale pozitive din partea clienților noștri. Presiunea mare în aceste momente se pune pe departamentele de Resurse Umane cu care noi lucrăm în mod activ și pentru susținerea cărora am gândit o serie întreagă de proiecte în această perioadă, în special de motivare a angajaților care lucrează de acasă.

Care estimați că este impactul imediat al epidemiei de COVID-19 asupra businessului companiei?

Cu siguranță că activitatea ne va fi serios afectată pentru lunile Martie – Mai, dar sperăm la o revenire ușoară începând cu luna iunie și un boom în a doua jumătate a anului.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: