Categories: AntreprenoriStiri

De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

Reading Time: < 1 minut

Girls Fashion Boutique, primul brand de imbracaminte exclusiv pentru mama-fiica din tara, estimeaza vanzari de 200.000 de euro in 2016, al doilea an de activitate al companiei pe piata din Romania.

Girls Fashion Boutique – by Luiza Willems a pornit la drum in 2014, cu o investitie initiala de numai 250 de euro si produce in Romania seturi de imbracaminte pentru mame si fetite. Afacerea s-a dezvoltat pe Facebook, ca principal canal de promovare si vanzare. Anul acesta, compania a semnat un protocol de colaborare cu hypermarketurile Cora, introducand o parte dintre modelee sale in 9 din cele 10 magazine ale retelei.

„Am lucrat 13 ani in corporate, in agentii de publicitate si in corporatii de top, dar in 2014 a venit timpul sa incep altceva. Experienta in publicitate si in trade marketing m-a ajutat sa concep brandul, strategia de vanzari, promovarea si dezvoltarea. Am absolvit, de asemenea, o scoala de design. Eu nu sunt numai antreprenorul din spatele Girls Fashion Boutique, ci si designerul tuturor modelelor”, spune Luiza Willems, creatoarea brandului Girls Fashion Boutique.

Compania produce exclusiv in Romania, avand mai multe colaborari cu fabrici si ateliere de croitorie din tara. Produsele Girls Fashion Boutique acopera toate anotipurile, pe segmentele casual si imbracaminte pentru ocazii speciale. La finalul anului 2015, Girls Fashion Boutique si-a deschis propriul atelier de croitorie unde produce haine pe comanda si unde lucreaza in prezent trei persoane, insa personalul se va dubla pana la sfarsitul anului.

Compania are in plan deschiderea unei fabrici proprii in maximum doi ani. Pana atunci, Girls Fashion Boutique va incepe sa exporte, fondatoarea brandului fiind deja in discutii avansate cu romani din dispora care doresc sa-si deschida propriile magazine cu hainele Girls Fashion Boutique.

????????????????????????????????????

Gabriel Barliga

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

21 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago