Marketing Stiri

Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

4 mart. 2016 2 min

Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

Reading Time: 2 minute

catsLa editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand, Brandient a castigat un premiu “Distinction” pentru rebrandingul COSR (Comitetul Olimpic si Sportiv Roman) si un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group.

Rebrandingul COSR a fost premiat pentru solutia duala a identitatii: un logo corporate care este in armonie cu constrangerile tehnice ale simbolurilor Olimpice, si un simbol mai exuberant pentru Team Romania, cu o libertate mai mare de a exprima spiritul national.

cats2Premiul “Merit” a mers catre noua si moderna identitate vizuala creata pentru Interactive Group, puternicul integrator IT&C din Pakistan, in plina expansiune pan-asiatica. Identitatea ilustreaza puterea transformativa a tehnologiei, si in acelasi timp reflecta specificul cultural pakistanez.

“Am incercat dintotdeauna sa conferim brandurilor pentru care lucram maximum de valoare strategica si de design, spre beneficiul proprietarilor si stakeholder-ilor acestora, iar Rebrand 100 premiaza in mod special aceasta abordare holistica a brandingului”, a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient

Aceste premii vin in completarea aprecierii constante la Rebrand 100 pentru proiectele Brandient: astfel, au fost premiate in ultima decada brandurile TVR, Europharm si Smartree (2005), Domo si Savana (2007), Dedeman si CEC Bank (2009), Patria Credit (2011) si Bitdefender (2012) — rezultate care au condus in 2015 la includerea Brandient in Rebrand Hall of Fame pentru “excelenta globala in branding”.

 

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă: