MarComm Digital Marketing Publicitate Stiri

E.ON își suspendă publicitatea și postările pe Facebook și Instagram 

2 iul. 2020 < 1 min

E.ON își suspendă publicitatea și postările pe Facebook și Instagram 

Reading Time: < 1 minut

Grupul E.ON întrerupe toate anunțurile, postările și activitățile pe Facebook și Instagram până la o notificare ulterioară. Reprezentanții companiei spun că prin acest mod iau atitudine împotriva instigării la ură, discriminării și intoleranței.

”La E.ON, acționăm în conformitate cu valorile esențiale, cum ar fi respectul, diversitatea și toleranța. Ne opunem expres și hotărât rasismului, instigării la ură și discriminării. De asemenea, așteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noștri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul și rolul nostru pe Facebook și Instagram.” – anunță un comunicat emis de E.ON

La nivel international mai multe companii s-au alăturat protestului #StopHateforProfit, menit să tragă un semnal de alarmă asupra faptului că Facebook nu face suficiente eforturi pentru a opri mesaje care instigă la ură sau dezinformează. Printre companiile care au anunțat că boicotează Facebook și Instagram prin retragerea reclamelor pe cele două rețele de socializare se numără: Ben & Jerry’s, Coca-Cola, Eileen Fisher, Hershey’s, Honda, Levi Strauss, Patagonia, Unilever, Verizon.

Starbucks, al șaselea cel mai mare advertiser pe Facebook în 2019, a anunțat că ia o pauză de la toată promovarea prin social media fără să precizeze că s-a alăturat oficial boicotului #StopHateforProfit. Unilever precizează că-și retrage reclamele din SUA de pe rețele Facebook, Instagram și Twitter cel puțin până la finalul anului 2020, iar Coca-Cola ia o pauză de la social media pentru cel puțin 30 de zile, începând din iulie.

Protestul #StopHateforProfit este inițiat de o coaliție care militează pentru protejarea drepturilor civile, ce include asociații de profil printre care Anti-Defamation League (ADL) și NAACP. Acestea au făcut apel la marile companii să-și oprească promovarea pe Facebook din cauza repetatelor eșecuri ale platformei de a stopa răspândirea discursului care instigă la ură.

Foto: © Mohamed Ahmed Soliman – Dreamstime.com

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: