Superbrandurile Romaniei

Superbrandurile Romaniei

Ariel si Pampers, ambele in portofoliul Procter & Gamble, sunt primele doua branduri in topul celor 15 branduri lider in editia de anul acesta a Superbrands Romania. In momentul de fata s-a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand in Romania,

PR romanesc pe piete straine

PR romanesc pe piete straine

Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Asociaties isi extinde activitatea in Lituania si Kazahstan. Agentia a castigat licitatia internationala pentru derularea unor activitati de comunicare in Republica Moldova si Republica Kazahstan, organizata recent de catre Reteaua Eurasiatica de Reducere a Noxelor (EHRN), cu sediul central la Vilnius, in Lituania. Foto: © Suphakit73 | Dreamstime.com Proiectul va fi dezvoltat

De sapte ori Superbrands

De sapte ori Superbrands

Superbrands Romania lanseaza editia a 7-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor. Credit foto: © Stuart Miles | Dreamstime.com Cercetare cantitativa de piata se va derula in perioada martie-aprilie 2015 o, cu scopul de a masura perceptia romanilor despre reputatia

Site nou, in avanpremiera aniversarii de 20 de ani

Site nou, in avanpremiera aniversarii de 20 de ani

Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates si-a relansat site-ul, cu un layout nou si o structura ce evidentiaza portofoliul de servicii ale companiei: Corporate Communication & Reputation Management, Media Relations, Public Affairs, Issue &Crises Management, Internal Communication, Digital Communication, Brand PR, Creative Development, Event Marketing and Management, CSR . Noul design permite o navigare usoara de pe

Pe plus cu 25% in prima jumatate a lui 2014

Pe plus cu 25% in prima jumatate a lui 2014

BDR Associates Communication Group a anuntat o crestere de 25% a cifrei de afaceri, in primele 6 luni ale anului, in ceea ce priveste serviciile consultanta si de comunicare strategica, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013. Foto: Dreamstime Veniturile BDR Associates au ajuns la peste 2.809.000 Ron, fiind obtinute din consultanta specializata oferita clientilor din Romania si din strainatate.

Din plin, pentru un an plin

Din plin, pentru un an plin

<p> In 2002, BDR Associates era prima agentie romaneasca de PR care deschidea o reprezentanta in strainatate, in Republica Moldova. La mai bine de zece ani distanta, 70% din activitatea biroului este axata pe campanii finantate de organisme internationale. Despre activitatea biroului in 2013, dar si despre piata de comunicare din Republica Moldova, care este inca in formare, ne-a povestit

Alexandra Mihailescu: De la urmatorul nivel, la rezultate care conteaza

Alexandra Mihailescu: De la urmatorul nivel, la rezultate care conteaza

<p> Cu o echipa de peste 20 de consultanti si o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro, BDR Associates, afiliata la Hill + Knowlton Strategies / WPP din 2003, este prima agentie romaneasca de PR care, in 2002, isi deschidea o reprezentanta in strainatate, in Republica Moldova. Zece ani mai tarziu, in 2012, si-a extins activitatea in