Cum să atragi atenția consumatorului în mediul digital?
Pandemia de COVID-19 a adus schimbări masive în modul în care utilizăm mediul digital și social media. Odată cu ea, în...
Pandemia de COVID-19 a adus schimbări masive în modul în care utilizăm mediul digital și social media. Odată cu ea, în...
Când ai un portofoliu de peste 30 de branduri și peste 800 de articole, este o provocare majoră să creezi strategiile...
GroupM România anunță cele mai recente date cu privire la evoluția pieței de media, la nivel local și internațional. Astfel, piața...
Andreea Damian, Account Director și Media Domain Lead în cadrul companiei Kantar Insights România, a fost prezentă „virtual” pe scena Zilei...
Din SUA până în India, din România până în Brazilia, conferința globală IAA #Creativity4Better, organizată de IAA România și IAA Global,...
Bianca Dumitrașcu, Laura Nedelschi și Mihai Gongu, membri ADC*RO, vor participa online la jurizarea proiectelor înscrise la cea de-a 29-a ediție...
Nepi Rockcastle a investit 1.500.000 de euro în rețeaua media digitală din România, din dorința de a crea în mall-uri un...
Astăzi cele mai multe companii sunt preocupate și atrase de problemele sociale și de mediu, de la plasticul din oceane la...
Care sunt modalitățile prin care brandurile pot folosi în mod creativ și eficient soluțiile AI pentru a-și dezvolta businessul și a...
Piața retailului de jucării este încă subdimensionată în România, doar trei retaileri având o rețea mai mare de 10 magazine la...
Samsung, iPhone și Huawei au fost desemnate de români cele mai inovatoare branduri de gadgeturi, conform studiului realizat de Unlock Market...
Tehnologie, cultură, respect, electronice, mâncare, siguranță și samurai sunt câteva dintre cuvintele pe care oamenii le asociază cel mai des cu...
Agenția digitală Hit Yourself, condusă de Florin Grozea, lansează MOCAPP, primul marketplace din România care ajută brandurile şi agenţiile (de comunicare,...
Golin a lansat raportul Global Relevance Review 2017, în care analizează în premieră mondială ce anume face ca un brand să...