Primul “buton de diamant” YouTube în România

Primul “buton de diamant” YouTube în România

LooLoo Kids este primul canal de YouTube din România și Europa Centrală și de Sud-Est care primește distincția “butonul de diamant” din partea YouTube, oferit canalelor care depășesc pragul de 10 milioane de abonați. “Succesul și feedbackul nemaipomenit pe care l-am primit lansând TraLaLa ne-a încurajat să dezvoltăm LooLooKids, canalul nostru de edutainment în limba engleză. Butonul de diamant acordat

Excelenta in continut

Excelenta in continut

Daca m-ar fi intrebat cineva ce premiu mi-ar placea sa primesc, raspunsul ar fi inclus multe idei, dar n-as fi spus niciodata Premiul de Excelenta in Content Creation de la IAA. Motivul? Anii de antreprenoriat m-au determinat sa caut lucrurile importante si sa visez targetat. Am inteles ca nu ne putem lupta cu sanse egale cu trusturile sau brandurile internationale

Vloggeri, cu V de la viitor

Vloggeri, cu V de la viitor

Ce au in comun un europarlamentar, un fost canotor de performanta si cativa tineri romani cunoscuti pe internet? Raspunsul este YouTube, a carui forta culturala, sociala si de business face valuri inclusiv la Bruxelles. Desi in contextul actual criza emigrantilor si refugiatilor care a bulversat UE ocupa mult din agenda de la Bruxelles, Parlamentul European gaseste ragaz si pentru activitati

Continutul de calitate, tendinta anului 2015

Continutul de calitate, tendinta anului 2015

Social media managerii se confrunta tot mai des cu o serie de provocari, printre care se numara socializarea eficienta cu oamenii, capacitatea a fi tot timpul conectat, de a lua decizii intr-un timp scurt si de a pune in aplicare cunostintele de editare foto si video. Potrivit lui Mugur Patrascu (iLeo), continutul de calitate va fi una din marile tendinte

Internet – de la gratuit la platit

Internet – de la gratuit la platit

<p> Intr-un fel, este o lupta intre David si Goliat. O industrie inca mica, dar cu potential urias, trebuie sa-si convinga 96% dintre utilizatori (de fapt, pe cat mai multi dintre acestia) sa plateasca macar pentru o parte din continutul accesat. Pentru ca, potrivit unui studiu international realizat de GfK, doar 4% dintre utilizatorii de Internet din Romania ar fi