Un nou concept de farmacie

Un nou concept de farmacie

Crisia Farm a lansat pe piața din România conceptul de farmacie modernă, dotată cu laborator și tehnologie de ultimă oră, ce oferă tratamente personalizate. Totodată, a lansat o platformă unică la nivel național, de dezvoltare și promovare a rețetelor magistrale. În Europa, conceptul de îngrijire farmaceutică personalizată modernă a fost implementat pentru prima dată în Olanda, în anul 1990. În

Dona invita copiii la joaca

Dona invita copiii la joaca

Pornind de la premisa ca in ultimii ani ne relaxam si socializam tot mai mult in mediul virtual si cei mai afectati sunt copiii, Farmaciile DONA au lansat la sfarsitul lunii iunie campania promotionala “Bucura-te de vara afara!”, in care parintii si bunicii sunt atentionati sa petreaca mai mult timp in aer liber cu micutii lor. In reclama TV, personajul

Kiehl’s Since 1851, si la Bucuresti

Kiehl’s Since 1851, si la Bucuresti

Kiehl’s Since 1851, farmacia si compania creatoare de produse de ingrijire a pielii si a parului din New York City, si-a deschis portile in centrul comercial Afi Cotroceni din Bucuresti. Si la Bucuresti, ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completata cu elemente moderne care reflecta comunitatea inconjuratoare si fac referire la radacinile new-yorkeze ale

Campanie de imagine in farma

Campanie de imagine in farma

Publicis Romania a realizat pentru reteaua de farmacii Dona campania “Halatul de farmacist Dona nu se primeste, se merita”. Mesajul campaniei este declinat in TV, radio, presa, OOH si digital. Elementul principal in jurul caruia este construita intreaga campanie creativa este halatul de farmacist, un simbol de mandrie pentru farmacisti si  garantia unui serviciu impecabil pentru pacienti. Dona investeste anual