Nou CEO la Nielsen România

Nou CEO la Nielsen România

Nielsen, compania globală de măsurare și analiză de date,  a numit-o pe Iulia Pencea în poziția de Market Leader pentru România cu începere de la 1 februarie 2019, ca succesor al lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia. Iulia Pencea vine cu o experiență vastă din diferite industrii și metodologii de cercetare, lucrând în

Ce vinuri beau românii?

Ce vinuri beau românii?

1000 de producători de vin cu peste 2000 de branduri vând doar 5% din volumul pieței de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arată cel mai nou studiu local – Nielsen Wine Consumers’ Insights.  Ce vin se bea în România? Conform datelor monitorizate în retail de Nielsen România, 60% din piața totală de vin este reprezentată de vânzările

Reducerea TVA-ului creste vanzarile

Reducerea TVA-ului creste vanzarile

In retailul modern, reducerea pretului pentru alimente, ca urmare a reducerii TVA la 9%, a determinat o crestere cu 17% a numarului produselor vandute in primele doua saptamani din iunie, potrivit unei analize Nielsen. Preturile au scazut in medie cu 11% in categoriile monitorizate de Nielsen, retailerii impreuna cu producatorii mentinandu-si promisiunea facuta consumatorilor. Rezultatele nu au intarziat sa apara.

Studiu Nielsen: inovatia la nivel global

Studiu Nielsen: inovatia la nivel global

23% din respondentii generatiei Z si 21% dintre Millennials prefera inovatiile premium, iar 4 din primele 9 surse de informare privind produsele noi sunt platformele online, se arata intr-un studiu global al Nielsen. Mai mult de jumatate din respondentii din Asia-Pacific (69%), Africa / Orientul Mijlociu (57%) si America Latina (56%) spun ca au cumparat un produs nou la ultima

Increderea consumatorilor, in crestere

Increderea consumatorilor, in crestere

Increderea consumatorului la nivel global a inceput anul 2015 cu un index de 97 – in crestere cu 1 punct fata de trimestrul 4 din 2014 si fata de anul trecut, conform unui nou studiu realizat de Nielsen. “In timp ce increderea la nivelul regiunilor globale a ramas relativ stabila in primul trimestru, exista variatii considerabile intre diferitele piete”, a

Incredere, pe plus

Incredere, pe plus

Increderea consumatorului la nivel global a crescut cu un punct de index in al treilea trimestru, ajungand la un scor de 98 – o crestere de un punct fata de trimestrul anterior si doua puncte fata de inceputul anului, potrivit celui mai recent sondaj online, realizat de Nielsen intre 13 august si 5 septembrie 2014. Indexul, aflat in ultimii doi

Gustari de miliarde de dolari

Gustari de miliarde de dolari

Consumatorii au cheltuit pe gustari 374 miliarde de dolari, la nivel global, intre 2013 si 2014, cu o crestere de 2% fata de la anul anterior, potrivit unui nou raport global publicat de catre Nielsen. Foto: Dreamstime In timp ce din Europa (167 miliarde de dolari) si America de Nord (124 miliarde de dolari) provine cea mai mare parte a

Dublu la achizitii online

Dublu la achizitii online

Din 2011 pana in prezent, in intreaga lume, intentia de a face achizitii online s-a dublat in cazul mai multor categorii de divertisment si produse de folosinta indelungata, inclusiv e-books, bilete la evenimente, articole sportive si jucarii, potrivit unui nou studiu realizat online de Nielsen. foto: Dreamstime Aproape jumatate din respondentii la nivel global intentioneaza sa faca o achizitie online

Optimism 2015

Optimism 2015

Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta locurilor de munca. Ei sunt de parere ca piata muncii va prezenta conditii bune sau excelente in urmatorul an. Foto: Dreamstime De asemenea, increderea consumatorilor la nivel global a crescut, ajungand la un Indice de 97 in al doilea

Sustenabilitatea creste profitul

Sustenabilitatea creste profitul

La nivel global, 55% dintre consumatorii online din 60 de tari si-au declarat disponibilitatea de a plati mai mult pentru produse si servicii oferite de companii care sunt devotate activitatilor cu impact pozitiv asupra societatii si mediului inconjurator, conform unui nou studiu efectuat de Nielsen. Foto: Dreamstime Tendinta de a cumpara marci care au la baza activitati sustenabile este cea