Ce urmează? Revenire, Repornire, Reinventare
COVID-19 a adus economiile într-o stare de șoc, iar pentru a putea merge mai departe, toate sistemele trebuie repornite, în acest...
COVID-19 a adus economiile într-o stare de șoc, iar pentru a putea merge mai departe, toate sistemele trebuie repornite, în acest...
Pe măsură ce pandemia se extinde și se adâncește, consumatorii din întreagă lume își schimbă dramatic comportamentul de cumpărare. Nielsen urmărește...
Românii preferă economia de timp celei de bani și se așteaptă ca lucrurile să se întâmple mai repede, mai ușor și...
Nielsen, compania globală de măsurare și analiză de date, a numit-o pe Iulia Pencea în poziția de Market Leader pentru România...
1000 de producători de vin cu peste 2000 de branduri vând doar 5% din volumul pieței de bere, dar cu circa...
In retailul modern, reducerea pretului pentru alimente, ca urmare a reducerii TVA la 9%, a determinat o crestere cu 17% a...
23% din respondentii generatiei Z si 21% dintre Millennials prefera inovatiile premium, iar 4 din primele 9 surse de informare privind...
Increderea consumatorului la nivel global a inceput anul 2015 cu un index de 97 – in crestere cu 1 punct fata...
Increderea consumatorului la nivel global a crescut cu un punct de index in al treilea trimestru, ajungand la un scor de...
Consumatorii au cheltuit pe gustari 374 miliarde de dolari, la nivel global, intre 2013 si 2014, cu o crestere de 2%...
Din 2011 pana in prezent, in intreaga lume, intentia de a face achizitii online s-a dublat in cazul mai multor categorii...
Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta...
La nivel global, 55% dintre consumatorii online din 60 de tari si-au declarat disponibilitatea de a plati mai mult pentru produse...
La nivel global, increderea consumatorilor revine la nivelul pre-recesiune cu un scor de 96 in primul trimestru din 2014 – cel...