Nou CEO la Nielsen România

Nielsen, compania globală de măsurare și analiză de date,  a numit-o pe Iulia Pencea în poziția de Market Leader pentru România cu începere de la 1 februarie 2019, ca succesor al lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.

Iulia Pencea vine cu o experiență vastă din diferite industrii și metodologii de cercetare, lucrând în piețe din Europa de Est și din Orientul Mijlociu, unde pe parcursul carierei a îndeplinit o serie de roluri strategice cu responsabilități de leadership în continuă creștere. În ultimii doi ani, Iulia Pencea a ocupat cu excelente rezultate poziția de Consumer Insights Leader pentru România, poziție ce a urmat celei de manager al echipei dedicate unui client strategic, coordonată regional din birourile Nielsen Emiratele Arabe Unite.

Din noua sa poziție de Market Leader pentru România, Iulia Pencea va juca un rol important în continuarea creșterii afacerii Nielsen în România și în același timp în consolidarea bunei reputații a companiei în ce privește calitatea serviciilor, livrabilelor și a consultanței oferite clienților din tara.

Nielsen Holdings plc. oferă o înțelegere cuprinzătoare a ceea ce consumatorii vizionează (WATCH) și cumpără (BUY). Divizia BUY oferă producătorilor de bunuri de larg consum și retailerilor singura viziune globală pentru măsurarea performanței industriei de retail. Prin integrarea informațiilor din diviziile Watch și Buy, precum și a altor surse, Nielsen oferă clienților analize care îi ajută la îmbunătățirea performantelor. Nielsen are operațiuni în peste 100 de tari care acoperă mai mult de 90% din populația întregii lumi.