MakeSense fara PR
Agentia de relatii publice MakeSense PR se repozitioneaza ca agentie de comunicare si continut si isi schimba numele in MakeSense. Totodata,...
Agentia de relatii publice MakeSense PR se repozitioneaza ca agentie de comunicare si continut si isi schimba numele in MakeSense. Totodata,...
Incepand cu data de 8 decembrie 2014, piata de media din Romania se imbogateste cu un proiect editorial dezvoltat de Chelgate...
26 de ONG –uri si IMM-uri au solicitat serviciile de comunicare lansate de Rogalski Damaschin Public Relations in cadrul programului White...
Romanian PR Award si-a desemnat castigatorii celei de-a XII-a editii in cadrul galei ce a avut loc pe 27 noiembrie la...
Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates si-a relansat site-ul, cu un layout nou si o structura ce evidentiaza...
Edelman a lansat Brandshare 2014, un studiu global despre dinamica dintre consumatori si branduri. Autorii studiului si-au propus sa inteleaga cum...
Agentia MCCANNPR si-a schimbat modelul de business mizand pe PR-ul de continut. Schimbarea este marcata printr-o noua identitate de entitate de...
BDR Associates Communication Group a castigat un nou proiect de comunicare pentru UNICEF in Azerbaidjan. Foto: Dreamstime UNICEF a ales agentia...
[caption id="attachment_5787" align="alignleft" width="260"] Alexandra Dinita, Director General, Free Communication[/caption] Agentia independenta de relatii publice Free Communication a devenit membru unic...
In noiembrie incepe o noua sesiune de cursuri de certificare in PR, oferite de Globaltraining, singurul centru de studiu acreditat de...
Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am...
Oxygen PR s-a alaturat Global One Communication, o retea care reuneste o serie de agentii independente din Europa, cu prezenta globala,...
Agentia de social media Republika Interactive isi schimba numele in Republika – agentie de comunicare cu ADN digital si isi lanseaza...
Granitele dintre PR, marketing, publicitate si social media se intrepatrund acum mai mult ca niciodata, iar rolul PR-ului in contextul actual...