Webstyler

<p> <strong>Se definesc prin sintagma “Forward Thinkers”. Dupa 14 ani pe piata, parca li se potriveste mai mult ca niciodata. “Thinkers” exprima atitudinea de consultanti si “Forward” indica o agentie care cauta mereu sa inoveze.</strong></p> <p>  </p> <p> In 2002, la numai doi ani de la infiintare, Webstyler, agentia de digital a grupului GMP, reusea o prima performanta. Obtinea titlul de agentia de online a anului in competitia Internetics. De atunci, istoria s-a repetat de inca cinci ori in 2006, 2007, 2008, 2010 si 2013, Webstyler fiind incununata si cu titlul de Agentia Deceniului la Internetics (2000 – 2010). Chiar daca primul titlu de Agentia Online a Anului a fost mai mult un obiectiv de PR pentru a deveni un nume in piata, nu are cum sa nu intre la capitolul prime realizari notabile.</p> <p>  </p> <p> Este de la sine inteles ca la momentul acela le era mai greu sa inceapa sa se compare cu agentiile din strainatate, asa cum Bogdan Nitu isi propusese inca de cand a creat agentia, daca nu reuseau intai sa fie printre cei mai buni pe piata locala. Si au reusit. La 14 ani distanta, Webstyler, cu o echipa alcatuita din 45 de persoane, cu departamente proprii de creatie si strategie si o cifra de afaceri de peste 1,1 milioane de euro, isi mentine si pozitia pe harta creativitatii digitale, atat la nivel local, cat si la nivel international, dovada fiind numeroasele Premii castigate pe scenele marilor competitii: Digital Communication Awards 2013 (Berlin) pentru Tara lui Andrei, Petrom – Best online community; Golden Drum Festival 2013 – Grand Prix in sectiunea Digital  Campaigns pentru campania “Why Don’t You Come Over?” (Gandul); Eurobest Festival 2012 – Bronze, PR Corporate Communication (“See Beyond Limits” – Dolce Sport); Golden Drum Festival 2012 – Silver Drum, in sectiunea Corporate PR (“See Beyond Limits” – Dolce Sport); Golden Drum Festival 2010 – Silver Drum in competitia Interactive Campaigns (“True Football” – Timisoreana); Golden Drum Festival 2007 – Silver Drum Award la sectiunea Interactive (Campania pentru referendum “Alo… 322?”).</p> <p>  </p> <p> Cu o rata de new business in 2013 de 24%, 9 participari la pitch-uri din care 7 au fost castigate, unul pierdut si unul la care inca asteapta rezultatele, echipa Webstyler se mandreste cu faptul ca are intotdeauna curajul sa le spuna clientilor unde considera ca gresesc, chiar din faza de pitch, ceea ce ii plaseaza astfel in categoria mult ravnita a consultantilor in comunicare, si nu doar in cea a unor furnizori de servicii. </p>