Companii

Farmec, creștere cu 14% a afacerilor

15 feb. 2017 2 min

Farmec, creștere cu 14% a afacerilor

Reading Time: 2 minute

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane Euro), înregistrând o creștere de 14% față de cifra de afaceri realizată în anul 2015.

„Rezultatele obținute în anul 2016 demonstrează încă o dată că Farmec își menține poziția pe palierul celor mai de succes companii de pe piața locală de cosmetice. Prin pasiune și dedicare reușim să reconfirmăm anual faptul că reprezentăm excelența românească în cosmetică, creând mereu produse eficiente și competitive. Printr-o strategie solidă de business, am reușit chiar să ne depășim obiectivele stabilite pentru anul trecut”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Și vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creștere semnificativă. Astfel, acestea au fost mai mari cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depășiseră 1 milion de euro, arată compania, într-un comunicat de presă.

Conform datelor de piață Nielsen, Gerovital s-a menținut și în anul 2016 în poziția de lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață de 23,3%), cât și pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piață de 25,9%). De asemenea, Laptele Nutritiv Vitaminizant Doina ocupă prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, pe segmentul Cleansing.

“În 2017, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente,  lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără și primele 3 magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse și noile game Gerovital Plant, Farmec Depilatoare și Gerovital SUN.

În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu-Mureș. În străinătate, compania a deschis, până în prezent, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța și Grecia.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: