Companii Stiri Tech

FintechOS este Partenerul Microsoft al anului 2021 în România

9 iul. 2021 < 1 min

FintechOS este Partenerul Microsoft al anului 2021 în România

Reading Time: < 1 minut

FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru bănci, companii de asigurări și alte instituții financiare, a obținut titlul de “Partenerul Microsoft al Anului 2021” în România.

Compania a fost selectată dintr-un grup de peste 4.000 de parteneri globali pentru că a demonstrat excelența în inovație și în implementarea de soluții bazate pe tehnologia Microsoft.

“Suntem recunoscători că putem construi viitorul serviciilor financiare împreună cu Microsoft. Schimbarea de paradigmă pe care FintechOS o aduce în industria financiară constă în crearea de soluții noi și rapide care să îmbunătățească experiența clientului final. Recunoașterea din partea Microsoft ne onorează și ne motivează.“

Teodor Blidăruș, co-fondator și CEO al FintechOS

Premiile “Partenerul Microsoft al Anului” oferă recunoaștere partenerilor care au dezvoltat și livrat soluții remarcabile bazate pe tehnologia Microsoft în ultimul an. La această ediție, premiile au fost împărțite pe mai multe categorii, laureații fiind selectați dintr-un număr de peste 4.400 de aplicanți din peste 100 de țări din întreaga lume.

Sunt apreciate, în cadrul acestei inițiative, nu doar succesul și inovațiile deosebite în implementarea de soluții bazate pe tehnologii Microsoft, dar și competențele partenerilor, spiritul antreprenorial și impactul social al proiectelor lor.

Peste 40 de instituții lucrează cu FintechOS, printre care Erste Bank, Société Générale, Howden Group Holdings, Vienna Insurance Group și multe altele. Compania este prezentă pe 20 de piețe și patru continente, cu birouri în Londra, Amsterdam și București, și administrează active de peste 100 miliarde de dolari.

În aprilie 2021, FintechOS a anunțat atragerea unei investiții de 60 de milioane de dolari. Fondurile vor fi utilizate în principal pentru a întări poziția companiei în Europa și în Marea Britanie, și pentru a susține expansiunea globală, principalele piețe vizate fiind Asia-Pacific, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: