Friends investeste 500.000 de dolari intr-o noua constructie de business

<p> La aniversarea a zece ani de la infiintare, agentia de publicitate Friends Advertising anunta inceperea unui proces de reinventare a businessului pentru care are la dispozitie aproximativ 500.000 de dolari.</p> <p>  </p> <p> Investitia presupune resurse noi in agentie (creatie, strategie si planificare), traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.</p> <p>  </p> <p> “Nu este vorba o infuzie de capital strain, e o decizie pe care o asumam noi, actionarii, ca  investitie in dezvoltarea unui produs de strategie si creatie, apt sa comunice relevant cu consumatorul atat in paradigma traditionala media, cat si in cea digitala sau formule hibride, acolo unde este cazul”, a declarat pentru Biz, Sorin Tranca, Fondator si Director de Creatie al Friends Advertising.</p> <p>  </p> <p> “La final, Friends va putea decide tot mai stiintific unde atinge mai bine, mai des si mai relevant un consumator al brandului X, care are tot mai multe obiceiuri digitale”, a explicat Sorin Tranca.   </p> <p>  </p> <p> “In primul deceniu de viata, Friends si-a centrat intregul proces de creatie pe cunoasterea consumatorului. Putem spune ca suntem un start-up, cu acelasi focus – pe consumator si nevoia lui de infotainment –, dar pe o noua constructie de business, mai inteligenta”, a completat Sorin Tranca.</p> <p>  </p> <p> Tot acest proces de dezvoltare se va derula pe tot parcursul anului 2013.</p> <p>  </p> <p> “Interactivitatea si eficienta in comunicare vor fi pilonii Friends in strategia si procesul de creatie multimedia”, a declarat Nicu Stancescu, Managing Director al Friends Advertising.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.friendsadvertising.ro”>Friends Advertising</a> a fost fondata in 2003, la initiativa lui Sorin Tranca si Bojan Spasi?, cea mai longeviva echipa de creatie (15 ani) din industria autohtona de publicitate. In 2006, Friends a facut primii pasi catre dezvoltarea catre mediul digital, alocand resurse si competente dedicate mediului online.</p> <p>  </p> <p> Agentia il are ca actionar principal pe Sorin Tranca si a avut o cifra de afaceri de 3.838.699 lei in 2012 (+67%).</p> <p>  </p> <p> In 2008, Friends a pus bazele Fundatiei Friends for Friends (FFFF), care a dezvoltat o serie de proiecte inovatoare si cu caracter de antreprenoriat social, cum ar fi Premiile Superscrieri, Creative Fitness Studio, Biblioteca de Inovatie, Ciorne, Lobul Creativ.</p> <p>  </p> <p> Printre proiectele agentiei se numara: relansarea Silva pentru Heineken Romania (2012), repozitionarea Love Plus pentru PSI Romania (2012), Let's Do It Romania (2011), Spalatoria de Barbati Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repozitionarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).</p> <p>  </p> <p> Printre clientii pe care Friends ii deserveste sau pentru care a lucrat in ultimii 10 ani se numara: Heineken (Silva), Unilever (Dero, Coccolino, Algida, Knorr, Delikat, Sunsilk, Omo, Dove, Rexona, Axe), Philip Morris International (Chesterfield, Phillip Morris, L&M), Love Plus, SIBEX, IGSU, Danone, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.</p> <p>  </p> <p>  </p>