Gust de pere de la Mirinda

Mirinda a lansat pe piata romaneasca un nou sortiment de suc de pere. Noul produs completeaza gama de bauturi racoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lamaie si struguri.

In noua campanie Mirinda, para ia locul marului in povestile care l-au consacrat. Acestea sunt comunicate prin spot TV, prin canalele de social media si prin activitati de PR.

Din partea PepsiCo, echipa implicata in dezvoltarea campaniei Mirinda este formata din: Calin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo Romania), Claudia Crisan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania), Lavinia Barbu (Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo Romania) si Ana-Maria Nastase (PR Specialist, PepsiCo Romania).

Spotul TV si materialele campaniei au fost realizate de echipa Grafitti BBDO, alaturi de casa de productie Studioset.  

Planul de media a fost pregatit de OMD Romania: Razvan Meirosu (Media Director, OMD Romania) si Andrei Albu (Media Manager, OMD Romania).

Activitatile de PR sunt realizate de Golin, cu echipa formata din: Irina Roncea (Director, Corporate Division, Golin Bucuresti), Stefan Alina (Manager, Corporate Division, Golin Bucuresti), Raluca Stoica (Media Associate, Corporate Division, Golin Bucuresti), Raluca Duta (Chief of The Bridge, Golin Bucuresti) si Ioana Samoila (Digital Associate, Golin Bucuresti).

Mirinda Para este un produs aflat in portofoliul Pepsico si este disponibil in doua formate de sticle, de 0,5L si de 2,25L.