Stiri

Internet și voce nelimitate la cartela Telekom până pe 31 martie

Reading Time: 2 minute

Telekom Romania Mobile anunță o nouă surpriză pentru sezonul iubirii, destinată de această dată utilizatorilor de cartele preplătite, care își doresc să fie conectați nelimitat cu cei pe care îi iubesc.

Astfel, în perioada 14 februarie – 31 martie, rețeaua Telekom Mobile devine 100% nelimitată pentru toți clienții prepaid, cât timp au activă orice opțiune cu beneficii, fie că sunt deja utilizatori ai serviciilor preplătite, fie că aleg acum cartela Telekom. Aceștia vor primi automat bonus beneficii nelimitate – internet, minute și SMS-uri naționale – fără nicio obligație și fără niciun cost suplimentar, ca să își poată exprima nelimitat emoțiile și sentimentele.


Astfel, Telekom Mobile își reafirmă angajamentul de a oferi clienților existenți aceleași beneficii ca și celor noi, inclusiv pentru utilizatorii de cartele prepaid.

“În această perioadă în care sărbătorim dragostea, ne bucurăm să anunțăm o nouă surpriză, de această dată pentru clienții de cartele preplătite, care vor primi automat beneficii nelimitate, până pe 31 martie, pentru a-și putea împărtăși iubirea fără limite. Continuăm astfel eforturile de a îmbunătăți experiența clienților noștri și de a le oferi soluții de comunicare simple, fără griji, și fără costuri suplimentare”, a declarat Andreea Cramer, Chief Commercial Officer, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Pentru a reîncărca o cartelă și pentru a activa oricare dintre opțiunile cu beneficii, utilizatorii de servicii preplătite Telekom Mobile au la dispoziție mai multe modalități: prin reîncărcarea de pe un abonament, online pe mobile.telekom.ro (prin autentificarea în contul MyAccount, secțiunea Reîncărcare, cu card bancar sau cod de reîncărcare), cu ajutorul unei cartele valorice (din orice magazin Telekom Romania Mobile sau reprezentant autorizat), prin reîncărcare electronică sau direct în orice magazin Telekom Mobile.

Telekom Mobile va continua eforturile de a le oferi românilor servicii mobile așa cum își doresc, simple și corecte, având ca prioritate dorințele, așteptările și opiniile acestora, și căutând cele mai bune soluții pentru a le satisface.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago