Romania, o piata prea aglomerata
<p> Continutul video-on-demand este una din directiile strategice in planurile de dezvoltare ale Turner Broadcasting System Europe. Insa Gordana Duspara Moriarty,...
Interviuri & Opinii
<p> Continutul video-on-demand este una din directiile strategice in planurile de dezvoltare ale Turner Broadcasting System Europe. Insa Gordana Duspara Moriarty,...
<p> <strong>Daca il vezi pe Alexandru Tomescu in concert, poti spune ca ai intalnit perfectiunea. Acordurile sale sunt dovada vie a...
Fiti atenti la toate mesajele pe care brandul vostru le transmite clientilor. Si nu uitati ca acestea nu se limiteaza la...
<p> <strong>Ciocolata Heidi, produsa in fabrica din Pantelimon, a devenit in ultimii trei ani un brand international cu prezenta in 38...
<p> Presedintele Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii on-line ar investi in e-learning, lifesyle sau e-health daca ar avea...
La trei ani de la unul dintre cele mai de amploare rebrandinguri din FMCG-ul romanesc, Razvan Mircea, directorul de marketing al...
A plecat la Londra acum vreo trei ani. A reusit sa isi faca firma cunoscuta, apreciata si dorita de investitori. La...
<p> <strong>Intalnirea cu Martin Harris, Ambasador al Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, a avut loc cu doua...
Discutia de la Londra cu Ion Jinga, ambasadorul Romaniei in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, a gravitat...
<p> <strong>Al doilea centru financiar al Londrei este impresionant. Interviul are loc in cea mai inalta cladire a complexului, One Canada...
Daca n-ati ajuns in 2011 la Zilele Biz, va voi face un mic rezumat al prezentarii mele din cadrul evenimentului. Si...
<p> <strong>Este cel care coordoneaza activitatea Discovery in 210 tari si teritorii din toata lumea, unde compania are peste un miliard...
<p> <strong>Cu sume estimate intre 5 si 10% din totalul bugetelor de marketing, evolutia comunicarii digitale ramane incerta si in 2012....
Iata o metoda rapida si ieftina de a intelege valoarea brandului tau in ochii consumatorilor – adica acolo unde conteaza cu...